eXotic Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Blä, sådant här skit brukar jag hålla inom mig annars, och det kommer jag fortsätta med. Redigerad 16 november, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Resultatet låter ju som det... Pffft... - - - Gammal sketch från trafikmagasinet. [youtube-old]4sq-PCkFgNo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jag dööör! [youtube-old]LYARt9G8OoY[/youtube-old] Genial! http://img220.imageshack.us/my.php?image=flumm2lk2.jpg Vad var det för bild? :hmm: Gammal sketch från trafikmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Vad var det för bild? :hmm: PORRVARNING Är ni under 18 får ni inte kolla! http://img220.imageshack.us/my.php?image=flumm1lq1.jpg Flashback is our friend. Redigerad 16 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Redneck family hates Barack Obama. Åh, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det lutar mot det senare - jag menar, herregud vilken okunnighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 PORRVARNING Är ni under 18 får ni inte kolla! http://img220.imageshack.us/my.php?image=flumm1lq1.jpg Flashback is our friend. Ojdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 PORRVARNING Är ni under 18 får ni inte kolla! http://img220.imageshack.us/my.php?image=flumm1lq1.jpg Flashback is our friend. Jag skrattade inte i alla fall..fy så äckligt! Skönt rolig sång av Kirk Hammett (Metallica) på körskolan! Älskar den så jävla mycket [youtube-old]Cju7QtZNV-o&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Ojdå. Precis. Bara liite pinsamt för henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Blä, sådant här skit brukar jag hålla inom mig annars, och det kommer jag fortsätta med. Nu är du lite tråkig, din impotenta jävel. Redneck family hates Barack Obama. Åh, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det lutar mot det senare - jag menar, herregud vilken okunnighet! Hm. Ett argument mot demokrati, right there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Hm. Ett argument mot demokrati, right there. "The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jag skrattade inte i alla fall..fy så äckligt! Kvinnlig onani är satans verk, no doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 "The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter." True, true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 The Most Logical Argument Against Same-Sex Marriage [youtube-old]rdH1ZEbnIms[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Pixars senaste kortfilm Presto fick mig att skratta mer än jag gjort på flera månader. Det här är min humor i ett nötskal! [youtube-old]vpJfPhZ6zh8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 The Most Logical Argument Against Same-Sex Marriage [youtube-old]rdH1ZEbnIms[/youtube-old] Haha, "And orange turns into pacman". Även då jag inte förstod poängen han försökte visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jag skrattade inte i alla fall..fy så äckligt! Skönt rolig sång av Kirk Hammett (Metallica) på körskolan! Älskar den så jävla mycket Ahh Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Pixars senaste kortfilm Presto fick mig att skratta mer än jag gjort på flera månader. Det här är min humor i ett nötskal! [youtube-old]vpJfPhZ6zh8[/youtube-old] Aaah Äntligen en riktig måbrafilm ifrån Disney. Även om det bara är en kortfilm så älskar jag den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Pixars senaste kortfilm Presto fick mig att skratta mer än jag gjort på flera månader. Det här är min humor i ett nötskal! [youtube-old]vpJfPhZ6zh8[/youtube-old] Helt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Pixars senaste kortfilm Presto fick mig att skratta mer än jag gjort på flera månader. Det här är min humor i ett nötskal! [youtube-old]vpJfPhZ6zh8[/youtube-old] Den var helskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Pixars senaste kortfilm Presto fick mig att skratta mer än jag gjort på flera månader. Det här är min humor i ett nötskal! [youtube-old]vpJfPhZ6zh8[/youtube-old] Har sett den på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts