P-C Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jesus illusion Säkert väldigt gammal och postad en massa gånger, men jag tycker att effekten är riktigt häftigt Ahmen snälla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jesus illusion Säkert väldigt gammal och postad en massa gånger, men jag tycker att effekten är riktigt häftigt Ahmen snälla.. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 AHahahahaha AHah http://smb3ulae.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Hur BLEV den bränd? [youtube-old]CyXl2RMZ0Po[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Hur BLEV den bränd? [youtube-old]CyXl2RMZ0Po[/youtube-old] I DON'T know! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Vad är ni? You are a nut-licking godess who likes to watch frogs. Masturbating Behemoth who likes to smell mexico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Jag presenterar för er - världens sämsta mål i fotboll: [youtube-old]pfh71QMv4hk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Barack Obama blir avbruten av Peter Griffins "Bird is the Håller med till 100%!" Haha! Välgjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 (redigerad) Min forna klasskamrat Vitte är helt, helt, underbar. Vi splittrades i nian och jag frågade honom hur det gick i skolan nuförtiden. VittE säger: hade utväklings samtal med rekton och 10 st =) VittE säger: har missat 2 veckor skoltid i år VittE säger: jag fick den där känslan när man inte får skrata så råkar man ändå det var en lärar med pippigröst , hehe fyfan=) VittE säger: sen stälde han en fråg om varför jag inte kom till skolan och var jag gjorde istället VittE säger: fan man kan ju inte säga till honom att man gibbade sönder Redigerad 4 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Min forna klasskamrat Vitte är helt, helt, underbar. Vi splittrades i nian och jag frågade honom hur det gick i skolan nuförtiden. VittE säger: hade utväklings samtal med rekton och 10 st =) VittE säger: har missat 2 veckor skoltid i år VittE säger: jag fick den där känslan när man inte får skrata så råkar man ändå det var en lärar med pippigröst , hehe fyfan=) VittE säger: sen stälde han en fråg om varför jag inte kom till skolan och var jag gjorde istället VittE säger: fan man kan ju inte säga till honom att man gibbade sönder Hahahaha! Oj vad jag garva till det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Fniss. Det var ett "bombhot" utanför Lidl här i Östersund idag, en låda med texten "Bomb" hittades av en ur personalen vid sextiden på morgonen, de närliggande gatorna spärrades av under hela dagen fram till klockan fyra och lägenheter evakuerades. Gissa vad paketet innehöll? http://www.op.se/parser.php?level1=161&...3&id=968228 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 (redigerad) Fniss. Det var ett "bombhot" utanför Lidl här i Östersund idag, en låda med texten "Bomb" hittades av en ur personalen vid sextiden på morgonen, de närliggande gatorna spärrades av under hela dagen fram till klockan fyra och lägenheter evakuerades. Gissa vad paketet innehöll? http://www.op.se/parser.php?level1=161&...3&id=968228 Ja, verkligen skoj att lägga tio tusentals kronor av snutens pengar, som vi får betala, på att hantera fejkbomber. Sitt inte sedan och böla för att de inte har resurser nog för att lösa brott... Vänta bara tills du är med och betalar om några år... Redigerad 4 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Fniss. Det var ett "bombhot" utanför Lidl här i Östersund idag, en låda med texten "Bomb" hittades av en ur personalen vid sextiden på morgonen, de närliggande gatorna spärrades av under hela dagen fram till klockan fyra och lägenheter evakuerades. Gissa vad paketet innehöll? http://www.op.se/parser.php?level1=161&...3&id=968228 Mina skattepengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 (redigerad) Ja, verkligen skoj att lägga tio tusentals kronor av snutens pengar, som vi får betala, på att hantera fejkbomber. Sitt inte sedan och böla för att de inte har resurser nog för att lösa brott... Vänta bara tills du är med och betalar om några år... Mina skattepengar! Jojo, men ändå. Hushållssopor vafan. Btw så ligger mina pengar i det där arbetet också. :rant: Redigerad 4 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Mina skattepengar! Och mina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 (redigerad) Jojo, men ändå. Hushållssopor vafan. Btw så ligger mina pengar i det där arbetet också. :rant: Det var ju tur att det bara var sopor. Och det är klart att de måste hantera det seriöst, för tänk om det är en bomb. Redigerad 5 november, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Kanske gammal men ändå dagens skratt för mig <-<-<-<-<-<- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 (redigerad) Det var ju tur att det bara var sopor. Och det är klart att de måste hantera det seriöst, för tänk om det är en bomb. Jag håller med. Kanske gammal men ändå dagens skratt för mig <-<-<-<-<-<- Hemsidan du länkar till fungerar ej. ** Bara för att det blev en ny sida känner jag mig lite tvungen att editera in någonting roligt. Kommer ej ihåg om jag hittade detta här eller om jag fick länken på msn. Oavsett vad: Är ditt barn emo? Redigerad 5 november, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Jävlar vad jag garvade! http://img521.imageshack.us/img521/9289/1199312866075rx1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Rysk polis har tråkigt [youtube-old]ySwiuGIrZ50[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts