KalleR Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Nej..nej, inte vad jag kan höra nej... =/ http://www.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 (redigerad) Gaah så dåligt att jag inte kan sluta skatta åt hur man kan göra en sådan här låt. [youtube-old]jGwue7nINbU[/youtube-old] Låten svänger ju! Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie <3 Lassie <3<3<3<3 Kärlek/vänskap mellan en vovve och en tjej, wunderbar ju Redigerad 28 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Mentalsköterskan går in till galne Arne som sitter på sängen och brummar. ´- Vad gör du Arne, frågar hon jag kör bil till oslo svarade han . Ok. Ha en bra tur då,´ så går hon in till galne Olle som sitter och drar i kuken för glatta livet,´ - Vad i all världen håller du på med Olle? Jag knullar Arnes fru medan han är i oslo Hoppas ni fattar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI Jo har sett den, men finns det en historia bakom den jag missat? Vad är det för kul med den videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jo har sett den, men finns det en historia bakom den jag missat? Vad är det för kul med den videon? http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrolling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 0:33 [youtube-old]mCn6rX3mqmM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 0:33 [youtube-old]mCn6rX3mqmM[/youtube-old] Jag vet inte hur det är med andra, men jag har väldigt svårt för att skratta när folk gör illa sig, iaf så pass allvarligt som i sånna där filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Vad är ni? You are a nut-licking godess who likes to watch frogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Vad är ni? You are a nut-licking godess who likes to watch frogs. You are a tender banister who likes to fight dinosaurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 You are a great guy who likes to cut tigers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) You are a very large organ donor who likes to draw monster cocks You are a lecherous giant squid who likes to sit on horses You are a striped hobo who likes to devour bears oO You are a nosy manwhore who likes to devour penises You are a nasty slut who likes to rave with huskies Redigerad 29 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 You are a funky midget who likes to devour ducks You are a horny hunk who likes to buy beans You are a tender cocksucker who likes to make giraffes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 You are a tall grandmother that likes to ride turtles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 You are a yummy hunk who likes to watch hooters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 -> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 -> Du menar ironin i att du har fetstora bilder på din sida efter alla gånger vi har skällt ut dig om att du ska använda thumbnails? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) You are a kind ape who likes to fuck monkeys. Självklart.. You are a nosy foot woorshipper who likes to eat feet. Redigerad 29 oktober, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 You are a sexy hobo who likes to mount giant tits. Okeej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts