eXotic Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Jag har inte orkat se mer än 0:30 in i filmen, men början är ju priceless! "So, we are on our way to taco bell." "Here's Mc Donald's!" Edit: http://www.youtube.com/watch?v=rUDrHc3HumM...feature=related Redigerad 25 oktober, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Jag har inte orkat se mer än 0:30 in i filmen, men början är ju priceless! "So, we are on our way to taco bell." "Here's Mc Donald's!" Edit: http://www.youtube.com/watch?v=rUDrHc3HumM...feature=related Fattade inte det roliga. De delade ut fake1mn$sedlar till folk och..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 (redigerad) Hittade en intressant grej med hjälp av Internet Archive: Wayback Machine. Från GTASajten år 2005 tror jag: "GTA4 a.k.a GTA Online Crime GTA4 (eller "GTA Online Crime" som det kallas) började man planera redan 1999. Man ville då att GTA4 skulle bli ett massivt multiplayerspel där varje fotgängare styrdes av en livs levande människa. Senast under sommaren 2002 sa Rockstar Games i en intervju att de fortfarande var intresserade av att skapa detta massiva multiplayerspel. Sedan dess har vi inte fått ett ord från Rockstar men enligt en artikel på Computer&VideoGames (mars 2003) lever hoppet om GTA4 fortfarande kvar. C&VG hade fått information från en hemlig källa som antydde på att Rockstar North hade bildat ett litet utvecklingsteam på 5 personer som skulle planera och förbereda arbetet för GTA4. Senare har vi även fått reda på att GTA4 kanske kan komma att skrivas in i historieböckerna. Enligt analytiker kommer GTA4 att släppas oktober/november 2004 vilket är samtidigt som Rockstars avtal med Sony går ut. Detta gör alltså att Rockstar kan komma att släppa spelet samtidigt till en rad olika plattformar och därmed bli det mest förbokade/längtade spelet i historien. Vi får väll se. Det finns även rykten som säger att GTA4 kommer utspela sig i Los Angeles vilket skulle vara en typisk GTA-stad." Tyckte det var lite småkul. Redigerad 25 oktober, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2008 Fattade inte det roliga. De delade ut fake1mn$sedlar till folk och..? Jag har inte orkat se mer än 0:30 in i filmen, men början är ju priceless! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 I vilket fall som helst. Du tyckte "blabla go to Taco Bell" "Heres McD" var roligt, när det i själva verket bara var en dålig klippning. Dom var ju ändå på båda ställena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 I vilket fall som helst. Du tyckte "blabla go to Taco Bell" "Heres McD" var roligt, när det i själva verket bara var en dålig klippning. Dom var ju ändå på båda ställena. Ja, jag tyckte det var roligt. Nej, jag visste inte om att de var på båda ställena då jag bara såg just de två klippen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 [youtube-old]MSnSYwSHyYw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 [youtube-old]MSnSYwSHyYw[/youtube-old] Haha, caos och humor samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 [youtube-old]MSnSYwSHyYw[/youtube-old] Förmodligen gjort med flit, men det är lika roligt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Förmodligen gjort med flit, men det är lika roligt för det. Nja, det är ett standardskämt som oldschoolers drar med rookies där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Hihi http://www.crap.fi/archive/6683.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Hihi Hah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 http://img201.imageshack.us/img201/5539/1218495713271iy0.jpg AHAHAHAHHA! Hihi http://www.crap.fi/archive/6683.jpg =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 =( Och den tåls inte ses igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 (redigerad) Hihi Fattar inte... Redigerad 28 oktober, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Fattar inte... Det ringer ingen klocka på "rickroll" alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Det ringer ingen klocka på "rickroll" alltså? Nej..nej, inte vad jag kan höra nej... =/ Gaah så dåligt att jag inte kan sluta skatta åt hur man kan göra en sådan här låt. [youtube-old]jGwue7nINbU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Kul... Sure, det var ju inte direkt årets skämt. Men lite fnissande blev det åt att det stod kebab med stort K. Jag kopplade iallafall direkt till vår Kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts