Eudoros Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Happytime 18:okt, 21:59 fan att loket skulle sjunka såhär lågt de visste jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 "Åh nej". Vad ska jag göra åt det mer än att skratta?Jag tyckte mest att det var ett udda /roligt /finurligt val utav smiley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...D/hcstrip01.png Mahaha XD Umb, du borde göra en webcomic (som uppdateras dagligen!) Redigerad 19 oktober, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, Fan va skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, Haha, made me laugh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, Umbertobart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, HAHA! Underbart Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...D/hcstrip01.png Känns som jag läst en liknande seriestrip men .. jag minns säkert bara fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Tack så mycket. Mahaha XD Umb, du borde göra en webcomic (som uppdateras dagligen!) Ja, jag har ju funderat på nåt sånt men jag är så sjukt dålig på att hitta på manus så jag skulle behöva manusförfattare isf. Känns som jag läst en liknande seriestrip men .. jag minns säkert bara fel. Mmm, tbh bygger den på nåt som jag läste för ett tag sen. Redigerad 19 oktober, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Var det bara jag som tyckte det var lite mellanstadienivå på det skämtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 (redigerad) Var det bara jag som tyckte det var lite mellanstadienivå på det skämtet? Ge mig ett bättre manus då. Btw. du fick mig att tänka på det här Kvarteret Skatan-klippet: [youtube-old]sBq1cxoA0tI[/youtube-old] Redigerad 19 oktober, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Ge mig ett bättre manus då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Gjorde en stripp men vågade inte bumpa serietråden, HAHHAHAHAHAHAHHAHA Jag dör!!! Så bra hahahahahahhahah Tack Umberto, du har gjort min dag. :doh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 HAHHAHAHAHAHAHHAHA Jag dör!!! Så bra hahahahahahhahah Tack Umberto, du har gjort min dag. :doh: :lol: Nu var det DU som gjorde MIN dag! : Var det bara jag som tyckte det var lite mellanstadienivå på det skämtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Nu var det DU som gjorde MIN dag! : Hahaha tack. Men varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Var det bara jag som tyckte det var lite mellanstadienivå på det skämtet? Det hade ju inte varit lika roligt om vi inte hade haft agenten att relatera till. Det är ju trots allt ett skämt som man kan läsa i Skratt-fnatt i Kalle Anka & C.O. Vice. är ändå tveklöst roligast på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Nu var det DU som gjorde MIN dag! : x2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Vice. är ändå tveklöst roligast på forumet. x2! Hahaha tack. Men varför då? http://www.pda-247.com/forum/images/smilies/rofl.gif AAUUGHH!!! http://www.pda-247.com/forum/images/smilies/rofl.gif http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/10/20/128689782277224989.jpg Du tar ju priset!!! :lol: Åh, åh-ha, hahaha, HAHAHAHA!! Nån annan får förklara, jag skrattar så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Du tar ju priset!!! Åh, åh-ha, hahaha, HAHAHAHA!! Nån annan får förklara, jag skrattar så mycket! Va?! Jag skrattade för det var skoj. Var det det som var skoj? Ja någon förklara gärna. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts