GiZmo Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) där du pratar ordentligt och lurar den du ringer istället för allmänt trams. That sounds more fun to meeee Redigerad 24 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Hardy-harr-harr. Om det nu är meningen så prova att köra något annat då, där du pratar ordentligt och lurar den du ringer istället för allmänt trams. Iofs så verkar resten av forumet roade av det. Har faktiskt aldrig tyckt det varit särskilt kul, heller. Men du har talang Weener, alla andra gillar det ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Haha, snart kommer alla på hela sajten ha skrivit "Jag gillar det inte, men alla andra gör det" Vem fan gillar det då? Aja, skitsamma. Jag är väl medveten om att kvaliten på den busringingen jag la upp nu är dålig, men jag var tvungen att agera fort när nån requestade. kanske nån skulle gilla den... EDIT : Fattar fortfarande inte Oprah 9000 grejen, förklara någon? Redigerad 24 september, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Haha, snart kommer alla på hela sajten ha skrivit "Jag gillar det inte, men alla andra gör det" Vem fan gillar det då? Aja, skitsamma. Jag är väl medveten om att kvaliten på den busringingen jag la upp nu är dålig, men jag var tvungen att agera fort när nån requestade. kanske nån skulle gilla den... EDIT : Fattar fortfarande inte Oprah 9000 grejen, förklara någon? "Over 9000 penises are blablabla..." tror att det är det roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Haha, snart kommer alla på hela sajten ha skrivit "Jag gillar det inte, men alla andra gör det" Vem fan gillar det då? Aja, skitsamma. Jag är väl medveten om att kvaliten på den busringingen jag la upp nu är dålig, men jag var tvungen att agera fort när nån requestade. kanske nån skulle gilla den... EDIT : Fattar fortfarande inte Oprah 9000 grejen, förklara någon? OVER 9000!!!! är en meme som kommer härifrån (se under) 9000 har, och kommer alltid att förknippas med originalet av mig. [youtube-old]SiMHTK15Pik[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Blev du lite ledsen eller? Verkar som att fler forum än Gtasajten har drabbats av det där, så fort numret 9000 nämns så förknippas det med Oprah, waaaay too funny for me. Men det är OVER 9000. Inte 9000. När ska du fatta? EDIT : Fattar fortfarande inte Oprah 9000 grejen, förklara någon? I animen DragonBall så mäts de olika slagskämparnas styrka med en siffra. I en specifik scen så är huvudpersonens stridsstyrka långt över förväntat, närmare bestämt över 9000. Av någon anledning blev denna upptäckt en populär remix för YouTube Poop etc. När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... ... Sedan är det helt enkelt ett troll som har skämtat runt på Oprahs forum och skrivit att deras pedofilförening har över 9000 penisar... Bara det att Oprah tog det seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 [youtube-old]BTDVMe3iV4g[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 9000! [youtube-old]E9wf8Xakr3Q[/youtube-old] Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... När en trend på 4chan väl har börjat är det svårt att stoppa den... Han .. han .. bröt mot regeln .. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) [youtube-old]WNDlf6hA6TY[/youtube-old] [youtube-old]Kkc2KinHWiM&feature=related&resnum=5[/youtube-old] Redigerad 24 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Han .. han .. bröt mot regeln .. ! Det är ju /b/ man inte får prata om..! ... Woops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Det är ju /b/ man inte får prata om..! ... Woops. http://yogan.meinungsverstaerker.de/fun/Oldfags_-_b_was_never_good_-_Scrooge.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 [youtube-old]BTDVMe3iV4g[/youtube-old] Orginalet någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Orginalet någon?http://www.youtube.com/watch?v=u3nLSMoc8Xs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 http://img201.imageshack.us/img201/5539/1218495713271iy0.jpg AHAHAHAHHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Made me laugh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Fan vad skön. Fast jag ser inte riktigt av alla sakerna på den översta raden. Vad är det för bärkasse, och vad är det till höger om ölglaset? Samt till höger om majabladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Fan vad skön. Fast jag ser inte riktigt av alla sakerna på den översta raden. Vad är det för bärkasse, och vad är det till höger om ölglaset? Samt till höger om majabladet? Ölglas > Sprit > Majablad > Piller. Tror jag. Bärkassen ser jag heller inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts