Vice. Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Bytt ut hästarna? i dont get it Jag såg också en KKK för 2 dagar sen, scary Ku klux klan hade inga bilar. De hade hästar. Nått för Godfather kanske...? [youtube-old]mB6fq9Aadwk[/youtube-old] [youtube-old]4boyGVmOJbw[/youtube-old] Redigerad 21 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Nått för Godfather kanske...? - SURPRISE! - YAAAAY .. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Nått för Godfather kanske...? - SURPRISE! - YAAAAY .. ! - Puppies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Dinner with Christopher Walken [youtube-old]XCLpgPoJcnE[/youtube-old] Alltså, måste han göra ansiktet också? Jag dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 [youtube-old]oZHihhoTd8Q[/youtube-old] Skämt som förmodligen endast Mass Effect-spelare förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Bytt ut hästarna? i dont get it Jag såg också en KKK för 2 dagar sen, scary Haha, appropå det - i Sverige har man ju "förbjudit" vissa bokstavskombinationer på registreringsskyltarna men här finns inte något motsvarande förbud (iaf inte på svenska) så det händer ibland att man möter BÖG, FAN, GUD, FET, KUK m.fl. när man är ute och kör på vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Haha, appropå det - i Sverige har man ju "förbjudit" vissa bokstavskombinationer på registreringsskyltarna men här finns inte något motsvarande förbud (iaf inte på svenska) så det händer ibland att man möter BÖG, FAN, GUD, FET, KUK m.fl. när man är ute och kör på vägarna. Vad jag vet så har KKK också förbjudits. Lite skumt att det fanns i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Haha, appropå det - i Sverige har man ju "förbjudit" vissa bokstavskombinationer på registreringsskyltarna men här finns inte något motsvarande förbud (iaf inte på svenska) så det händer ibland att man möter BÖG, FAN, GUD, FET, KUK m.fl. när man är ute och kör på vägarna. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 ? Grannlandet i Öst. ..tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) - Redigerad 4 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) - VA!? Varför bor du där? Redigerad 4 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Oj, det visste jag kanske också, någon gång för länge sedan Well, well. Nu vet jag än lite mer iaf -------- Redigerad 4 december, 2011 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 VA!? Varför bor du där? Haha, wtf? Jag trodde det var allmänt känt att jag bor i Finland. Jag/vi flyttade hit pga mina föräldrars (främst farsans) jobb och ja... på den vägen är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Alltså.. den skotska dialekten! Man hör ju ingenting då dom pratar. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle3362316.ab Redigerad 21 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Alltså.. den skotska dialekten! Man hör ju ingenting då dom pratar. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/u...ticle3362316.ab Barnet är 3 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 VA!? Varför bor du där? HAHAHAHAHA! "VA!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Barnet är 3 år... Titta på hela filmen. Tycker du att du hör mycket när morsan pratar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Jag har bott i Finland sen 2001. Geez, trodde att alla visste det vid det här laget. Jag trodde du bodde och pluggade i Uppsala. Guess I was wrong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Jag har då sett 2 bilar med KKK bara i Gällivare. En utav dess finner jag 300m hemmifrån Redigerad 22 september, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts