Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Sjukt rolig video med katten, men känns det inte som den är lite fejkad? :(

Inte svårt att göra med tanke på att han åker runt kanten varje gång.

Vore dock förjävla trist om nån fejkade det.

Hur lyckas man få en katt att stå stilla, filma lite, flytta på den, få den att stå stilla igen, filma lite till och så vidare? :innocent:

Edit: o.s.v?! Det måste vara den första förkortningen jag skrivit sedan romarriket föll.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lyckas man få en katt att stå stilla, filma lite, flytta på den, få den att stå stilla igen, filma lite till och så vidare? :innocent:

Edit: o.s.v?! Det måste vara den första förkortningen jag skrivit sedan romarriket föll.

Är inget geni men han kan ha haft en vän som gjort de där och sedan gömt sig bakom något hörn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inget geni men han kan ha haft en vän som gjort de där och sedan gömt sig bakom något hörn.

Det borde ändå vara satans så svårt att få katten att vara still... Förstår inte hur ni ens orkar fundera över huruvida filmen är äkta eller inte. ^_^

[youtube-old]1VooalYB2yA[/youtube-old]

:innocent: "Oh hooly shiiiiit" :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland måste man bjuda på sig själv så därför ger jag er..

P-C @ Emmaboda!

[youtube-old]mr3cdln24KU[/youtube-old]

Jag minns ingenting, och jag menar INGENTING av vad som hände. Skäms som en hund men sånt är livet.

P.s. Filmen kommer bara finnas uppe nån dag så passa på eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naw! Söt P-C!

(Fast min Snook-video är värre) :innocent:

*Sparar ner filmen*

Whoopie, ser framför mig när jag erkänd världsledare över Första Demokratiska Republiken av Jorden och så börjar den spridas.

Seriöst, hade jag gett ut den på FB hade jag förstått det men jag väntade mig lite mer respekt av er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker den här reklamen är lite obehagligt småskojig?

media264739_1047179_0.jpg

Antingen himla klumpigt gjord, eller så är det gjort med flit för att man ska haja till. Eller så är det bara jag som har gått och fnissat lite för mycket åt böglyftsbilden idag och har därför lite enklare för att se saker jag vill se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker den här reklamen är lite obehagligt småskojig?

media264739_1047179_0.jpg

Antingen himla klumpigt gjord, eller så är det gjort med flit för att man ska haja till. Eller så är det bara jag som har gått och fnissat lite för mycket åt böglyftsbilden idag och har därför lite enklare för att se saker jag vill se.

Jag... fattar inte? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor