Umberto Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Har du ofta sett katter göra sådär? Oh ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Sjukt rolig video med katten, men känns det inte som den är lite fejkad? Inte svårt att göra med tanke på att han åker runt kanten varje gång. Vore dock förjävla trist om nån fejkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Sjukt rolig video med katten, men känns det inte som den är lite fejkad? Inte svårt att göra med tanke på att han åker runt kanten varje gång. Vore dock förjävla trist om nån fejkade det. Hur lyckas man få en katt att stå stilla, filma lite, flytta på den, få den att stå stilla igen, filma lite till och så vidare? Edit: o.s.v?! Det måste vara den första förkortningen jag skrivit sedan romarriket föll. Redigerad 16 september, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Hur lyckas man få en katt att stå stilla, filma lite, flytta på den, få den att stå stilla igen, filma lite till och så vidare? Edit: o.s.v?! Det måste vara den första förkortningen jag skrivit sedan romarriket föll. Är inget geni men han kan ha haft en vän som gjort de där och sedan gömt sig bakom något hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Eller så är helt enkelt katten jävligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Eller så är helt enkelt katten jävligt cool. Argument settled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svamp i skogen Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) film har kanske blivit postad förut, men jag postar den ändå. Redigerad 16 september, 2008 av svamp i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Är inget geni men han kan ha haft en vän som gjort de där och sedan gömt sig bakom något hörn. Det borde ändå vara satans så svårt att få katten att vara still... Förstår inte hur ni ens orkar fundera över huruvida filmen är äkta eller inte. [youtube-old]1VooalYB2yA[/youtube-old] "Oh hooly shiiiiit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Jag tror att den är äkta. Man kan se att katten börjar ta ett steg framåt när kameran försvinner på ett ställe. Dessutom är det så katter gör när de smyger på något. De står helt stilla, för då tror de att man inte kan se dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Ibland måste man bjuda på sig själv så därför ger jag er.. P-C @ Emmaboda! [youtube-old]mr3cdln24KU[/youtube-old] Jag minns ingenting, och jag menar INGENTING av vad som hände. Skäms som en hund men sånt är livet. P.s. Filmen kommer bara finnas uppe nån dag så passa på eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Naw! Söt P-C! (Fast min Snook-video är värre) Redigerad 16 september, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Ibland måste man bjuda på sig själv så därför ger jag er.. P-C @ Emmaboda! Jag minns ingenting, och jag menar INGENTING av vad som hände. Skäms som en hund men sånt är livet. P.s. Filmen kommer bara finnas uppe nån dag så passa på eller nåt. *Sparar ner filmen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Naw! Söt P-C! (Fast min Snook-video är värre) Det är sant... kan man hitta den fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Naw! Söt P-C! (Fast min Snook-video är värre) *Sparar ner filmen* Whoopie, ser framför mig när jag erkänd världsledare över Första Demokratiska Republiken av Jorden och så börjar den spridas. Seriöst, hade jag gett ut den på FB hade jag förstått det men jag väntade mig lite mer respekt av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) dubbel Redigerad 16 september, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Seriöst, hade jag gett ut den på FB hade jag förstått det men jag väntade mig lite mer respekt av er. Självklart sparade jag inte ner den, bara så att alla är på det klara med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Haha, vet att lite videos var uppe med den här ungen några sidor bakåt, hoppas att ingen postade den här då iaf, sjukt kul! http://www.youtube.com/watch?v=z1NRzIasHlk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Bara jag som tycker den här reklamen är lite obehagligt småskojig? Antingen himla klumpigt gjord, eller så är det gjort med flit för att man ska haja till. Eller så är det bara jag som har gått och fnissat lite för mycket åt böglyftsbilden idag och har därför lite enklare för att se saker jag vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 /bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Bara jag som tycker den här reklamen är lite obehagligt småskojig? Antingen himla klumpigt gjord, eller så är det gjort med flit för att man ska haja till. Eller så är det bara jag som har gått och fnissat lite för mycket åt böglyftsbilden idag och har därför lite enklare för att se saker jag vill se. Jag... fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts