Renard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 . http://www.youtube.com/watch?v=FNPLgQ21aSg "Du ska hamna på en skola för utvecklingstörda invandrare!" Jag ska knulla din mamma upp och ner! Jag kommer med gänget från Husby! Aboooo! Haha, ja där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Rösta på MM i Valet 2010! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Rösta på MM i Valet 2010! HAHA! Dom får helt klart min röst endast för att dom är sådanna rövhål! En liten pojke sitter ensam och sover i tunnelbanan och tre rockare ~19, sätter sig brevid honom. Efter ett tag kommer den lille pojkens mamma fram. Mamman: Det är dags att vakna, vi ska av nästa. Pojken: Men jag vilar! Mamman: Men då lämnar vi dig här med de här killarna då... Pojken (sovandes): Mm... Mamman: Okej! (Vänder sig mot rockarna.) Det här är Marcus, 3 år, jag hoppas det är okej att han stannar här med er! Marcus börjar gråta och springer iväg. Ett tag efter går de av, men de tre rockarna sitter fortfarande kvar. Rockare 1: Det var ju tur att han inte stannade med oss, jag hade liksom inte velat dra runt med honom hela dagen... Redigerad 23 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Rösta på MM i Valet 2010! Hittade en åsikt på deras partiprogram, som gör att jag faktiskt funderar på att rösta på dem. Mannen skall inte behöva lida, genom att höra kvinnan ge upphov till äckliga ljud, som t.ex rapar, eller ljud från toaletten. Detta anses som fruktansvärt. Go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Rösta på MM i Valet 2010! OJ! Kolla in killen som aldrig sett en sol http://www.freewebs.com/manligmakt/Personal.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Http://www.youtube.com/watch?v=G3PluVoJzZg Karlsson på taket crack edition Höll på att skratta ihjäl mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 12 days of Starcraft. "And a brand new S.C.V!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Försökte vara lite rolig Är det 13 Augusti? Redigerad 23 januari, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Beavis tror han är gravid Lätt ett av dom bästa Beavis & Butt-head avsnitten. Beavis & Butt-head ska döda en fluga Redigerad 23 januari, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Försökte vara lite rolig Är det 13 Augusti? Hahaha! där har du ÖB humor. De andra är oxå grymt roliga, "Är det fredag" och "Är det nyårsafton". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Finding (n)emo. Edit: Slänger in en till rolig sak. Problem i paradiset. ÖVERKLASS BARN!!1 Redigerad 23 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hahaha jag såg den här på världens 100 roligaste ögonblick för några år sedan.... Fanns inte kvar på deras hemsida så jag sökte efter den och hitta den.. Sååå jäää*la rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Tyckte denna frågan var lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Finding (n)emo. Finding (N)emo2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 12 days of Starcraft. "And a brand new S.C.V!" Haha, den lyssnade jag på i trean-fyran nån gång. Spelade faktiskt Starcraft på den tiden.. Den är rätt rolig, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) http://aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,982590,00.html ...let the farting begin! Redigerad 23 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) http://aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,982590,00.html ...let the farting begin! Varför har de inte kommit på det tidigare? Unisex-modellen var ruskigt het. http://neatorama.cachefly.net/images/2007-...r-paperclip.jpg Så fakking underbar! :lol: Redigerad 23 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Hahahaha, shit vad frän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 *Hoppas på ny sida* Jag har ingen aning om den är gammal eller ej, men den är värd att delas till dom som inte sett den tidigare. http://img252.echo.cx/img252/8159/006wo.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts