Umberto Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Lawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 "dont be an arss" "dont be a commie ops too late" Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 "dont be an arss" "dont be a commie ops too late" Haha! Det crackade upp mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Lulz0r! Episkt sätt att ge igen på en vänsterprasslande fransyska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Episkt sätt att ge igen på en vänsterprasslande fransyska? You tell me! Nice sätt att försöka få oss att klicka på din personliga länk så att du kan fappa loss. Äsch, han är bara människa. Redigerad 8 september, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Lulz0r! Episkt sätt att ge igen på en vänsterprasslande fransyska? Nice sätt att försöka få oss att klicka på din personliga länk så att du kan fappa loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Nice sätt att försöka få oss att klicka på din personliga länk så att du kan fappa loss. Hey... What can I say? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 [youtube-old]_TiQCJXpbKg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Ahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 [youtube-old]_TiQCJXpbKg[/youtube-old] Eh, är det for real? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Jag läste en artikel på aftonbladets hemsida och såg att onepoll.se hade skött undersökningen, så jag kollade upp deras hemsida: Här på OnePoll , vi erbjudande överblick** för medlemmen från över kulan! OnePoll är konstant växandet dess panel tarvlig på en global klättra och uppmuntrar internationell medlemmen till svar dess överblick. Speciellt OnePoll uppmuntrar ny medlemmen från Förenta Staternas, Canada, Holland, Spanien, Frankrike, Italien, Tyskland, Polen, Sverige, Japan, Ryssland och Indien*. Klick här till förena OnePoll och börja tagande fördel av varelse en av vår värderat internationell medlemmen. * Les membran de Internationell recevront des statsinkomster en livres sterling. ** Överblick de är just nu all skrev i Engelsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 tjuvlyssnat.se Lidingö Centrum En kvinna ~37 och hennes dotter ~4 står vid ett bord där en man säljer rengöringsmedel för hemmet. Kvinnan ska precis köpa en burk när hon inser att hon inte har kontanter. Kvinnan: Åh nej, jag har tyvärr inte kontanter. Jag kommer snart, ska bara till bankomaten. Dottern: Men mamma, du har inga pengar, du har aldrig pengar. Mamma, du är ju fattig! Kvinnan (till försäljningsmannen): Alltså, hon gör alltid såhär. Vad ska jag göra? Hon skämmer ju ut mig för fan! ! På Liiidingö av alla ställen också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 HEW för i Stellvete! TA DET SLEWLIGT LUGNT MED GREJERNA! *Tittar fram från mitt gömställe under bordet något förskräckt efter tallrikskastningen och ordväxlingen* Hahahahahaha! Vampyrtråden är verkligen rolig, dessa två citat fick mig att skratta rakt ut. Är det inte Spajdermän som är i farten igen? Hur snyggt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Eh, är det for real? Ney, såg hela talet på tvåan tidigare idag, det var dessvärre inte med. Håller dock med om att den var väldigt välgjord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Hahahahahaha! Vampyrtråden är verkligen rolig, dessa två citat fick mig att skratta rakt ut. Är det inte Spajdermän som är i farten igen? Hur snyggt som helst! Måste bara få uttrycka hur roligt och tacksamt det är att spela en sådan roll som den buttra och smått fanatiska anhängare av Blaque som kokerskan är. Jag kunde inte ha valt en bättre roll Dessa rollspel är faktisk det roligaste jag varit med om på detta forum. Grymt bra initiativ. (Hela loungen är grym förresten, creds till Umberto! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Hahahah! Det där var det roligaste jag upplevt på månader P-C! Sjukt trevligt. Herregud så underbart. Skrattade friskt igenom hela klippet. Eh, är det for real? Haha, tänkte faktiskt samma sak först. Mycket pga att jag tror McCain skulle vara benägen att göra något sådant. Otroligt välgjort åtminstone. -- För att vara OnT med mina dåliga humor. Småfnissade lite, men det är ju inte så roligt som allt annat här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 [youtube-old]_TiQCJXpbKg[/youtube-old] Hahaha! *favorited* Måste bara få uttrycka hur roligt och tacksamt det är att spela en sådan roll som den buttra och smått fanatiska anhängare av Blaque som kokerskan är. Jag kunde inte ha valt en bättre roll Dessa rollspel är faktisk det roligaste jag varit med om på detta forum. Grymt bra initiativ. (Hela loungen är grym förresten, creds till Umberto! ) Tack. I aim to please. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Sunes sommar-parodi [youtube-old]9RGcWIRwCcw[/youtube-old] "Nej, nej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts