Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Fick lite inspiration av XaeRo och var tvungen att knåpa ihop en egen. Lade ned mycket tid och kämpade i Photoshop, blev väldigt nöjd. Inte så rolig kanske.

Presenterar stolt GTA IV - även kallat "GTA: Stockholm". :teehee: Kommer i december 2008.

Ska vi kanske skapa en ny tråd - "Hemmagjorda spelfodral"? Skulle vara kul och se. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul

Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på.

Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! :rolleyes::teehee:

Varsågod Vice! :ph34r:

Hittade min gamla cover - Riktigt jävla urusel. :ph34r:

7l4llew255.png

Edit @ Xtreem: LOL. "Nog för att vi gillar att bli knullade men det hör ju inte hit."

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick lite inspiration av XaeRo och var tvungen att knåpa ihop en egen. Lade ned mycket tid och kämpade i Photoshop, blev väldigt nöjd. Inte så rolig kanske.

Presenterar stolt GTA IV - även kallat "GTA: Stockholm". :ph34r: Kommer i december 2008.

:teehee: Det måste vara det snyggaste GTA fodralet ja sett :rolleyes:

stolt svensk

Redigerad av XaeRo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul

Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! :rolleyes::teehee:

Funkar inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar inte?

Jodå. Det ska funka.

Tror inte att det har med operatören att göra. Men jag har i alla fall comviq. Bara skicka ett sms till ditt hemnummer (med riktnummer) så skall du bli uppringd av en dator.

Har du comviq?

VickeX nej. jag har comviq och brossan har telia som hemoperatör

(Tack VickeX för att du quotade innen)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå. Det ska funka.

Tror inte att det har med operatören att göra. Men jag har i alla fall comviq. Bara skicka ett sms till ditt hemnummer (med riktnummer) så skall du bli uppringd av en dator.

Har du comviq?

VickeX nej. jag har comviq och brossan har telia som hemoperatör

(Tack VickeX för att du quotade innen)

Nope, har telia. Jag provade att skicka till hemnumret, men nope.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar bara om man har en operatör som stödjer hemsms, besök hemsms.se
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! :P;)

Skickade just det hem. Min pappa svarade och sitter nu väldigt förvirrad vid telefonen. :(

Ni som inte har en fungerande operatör kan ju testa här:

http://www.hemsms.se/overraska_dina_kompisar.aspx

Helt gratis. ;)

Synd att de säger "Du har fått ett SMS" i början...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor