samuelszon Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fick lite inspiration av XaeRo och var tvungen att knåpa ihop en egen. Lade ned mycket tid och kämpade i Photoshop, blev väldigt nöjd. Inte så rolig kanske. Presenterar stolt GTA IV - även kallat "GTA: Stockholm". Kommer i december 2008. http://img338.imageshack.us/img338/8253/gtastockholmhihi0kc.jpg Ska vi kanske skapa en ny tråd - "Hemmagjorda spelfodral"? Skulle vara kul och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Den var fint gjord samuelzon! Gaah du sabbade mitt tips på förra sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 . http://www.youtube.com/watch?v=FNPLgQ21aSg "Du ska hamna på en skola för utvecklingstörda invandrare!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på. Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! Varsågod Vice! Hittade min gamla cover - Riktigt jävla urusel. Edit @ Xtreem: LOL. "Nog för att vi gillar att bli knullade men det hör ju inte hit." Redigerad 21 januari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Lyssnade på en Finsk radio kanal och så hörde jag om ett slagsmål, att 15 civila poliser fick stryk av 2 unga fulla killar inatt xD.. låter lite roligt Redigerad 21 januari, 2007 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Fick lite inspiration av XaeRo och var tvungen att knåpa ihop en egen. Lade ned mycket tid och kämpade i Photoshop, blev väldigt nöjd. Inte så rolig kanske. Presenterar stolt GTA IV - även kallat "GTA: Stockholm". Kommer i december 2008. http://img338.imageshack.us/img338/8253/gtastockholmhihi0kc.jpg Det måste vara det snyggaste GTA fodralet ja sett stolt svensk Redigerad 21 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på. Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! Funkar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Funkar inte? Man måste säkert ha samma teleoperatör som på kontantkortet. Eller någonting sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Funkar inte? Jodå. Det ska funka. Tror inte att det har med operatören att göra. Men jag har i alla fall comviq. Bara skicka ett sms till ditt hemnummer (med riktnummer) så skall du bli uppringd av en dator. Har du comviq? VickeX nej. jag har comviq och brossan har telia som hemoperatör (Tack VickeX för att du quotade innen) Redigerad 21 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jodå. Det ska funka. Tror inte att det har med operatören att göra. Men jag har i alla fall comviq. Bara skicka ett sms till ditt hemnummer (med riktnummer) så skall du bli uppringd av en dator. Har du comviq? VickeX nej. jag har comviq och brossan har telia som hemoperatör (Tack VickeX för att du quotade innen) Nope, har telia. Jag provade att skicka till hemnumret, men nope.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på. Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! Fungerar bara om man har en operatör som stödjer hemsms, besök hemsms.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Fungerar bara om man har en operatör som stödjer hemsms, besök hemsms.se Aha, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vi får väl se om PK-Sverige tillåter denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ang era "fejkcovers" så har det funnits en tråd man kunde posta dem. Vet dock inte var, men är helt säker på att det fanns tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på. Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! Skickade just det hem. Min pappa svarade och sitter nu väldigt förvirrad vid telefonen. Ni som inte har en fungerande operatör kan ju testa här: http://www.hemsms.se/overraska_dina_kompisar.aspx Helt gratis. Synd att de säger "Du har fått ett SMS" i början... Redigerad 21 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ett värdelöst spel Vad i helvete ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad i helvete ska man göra? Klicka och hålla inne musknappen? För monstret blir nöjd och ropar wiiie då i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) http://bp3.blogger.com/_ql7EGJWzZaY/RYktkAYIFBI/AAAAAAAAABg/3xK0Og2-8ys/s1600-h/rwhitepaint.jpg Tagen från nån Illustratör info hemsida. Jag ser inte bilden. Redigerad 22 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Megastorüberbokstav! http://www.youtube.com/watch?v=cDmrEIOciJ8 "Vah skah doh ha?!" "Eh fan...en FET raggar walle med gnissel dörr fan!" "Dom é slut! men vi har...två!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts