Alle090 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Finner denna rolig! [youtube-old]JOBiT8-xi5Q[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Finner denna rolig! Fattar inte hur du finner dom där filmerna roliga Bara jävligt irriterande... Vad handlar det om?? Störande ljud och störande tillbaka spolningar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Fattar inte hur du finner dom där filmerna roliga Bara jävligt irriterande... Vad handlar det om?? Störande ljud och störande tillbaka spolningar?? Båda delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 GiZmo finns på http://www.blogtv.com/people/Bleis01 hihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Gaaahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Fattar inte hur du finner dom där filmerna roliga Bara jävligt irriterande... Vad handlar det om?? Störande ljud och störande tillbaka spolningar?? Jag är själv ett stort fan utav Youtube Poops (subscribar Deepercutt och Walrusguy som jag anser vara de bästa "pooparna", och JAG tror att man måste ha sett "grundpoopsen" för att uppskatta, och förstå, skämten i Alles film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Fattar inte hur du finner dom där filmerna roliga Bara jävligt irriterande... Vad handlar det om?? Störande ljud och störande tillbaka spolningar?? Det kallas Youtube poop. Det började med omgjorda versioner av gammla CD-I Spel så som Zelda och Mario. Men nu finns det youtube poop versioner av alla sorters filmer/spel/skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Lyssna och lär... (och observera att Lundadialekten är vackrast. ) [youtube-old]Wc3-AyPLa6I[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Arab cyklar drift! Sådant jävla lol alltså! Redigerad 10 augusti, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Lyssna och lär... (och observera att Lundadialekten är vackrast. ) Är du från Lund vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Är du från Lund vice? Fel tråd. Men japp, det är jag. =) Själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Fel tråd. Men japp, det är jag. =) Själv då? Vadå fel jag kanske tycker det är roligt om du är från lund Blekinge är jag i alla fall ifrån. För att inte gå allt för mycket oft. Jag visste väl att öl var nyttigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Vadå fel jag kanske tycker det är roligt om du är från lund Blekinge är jag i alla fall ifrån. För att inte gå allt för mycket oft. Jag visste väl att öl var nyttigt. Hehe nej jag skojade. Menade "fråga en gtasajtare" tråden. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Hehe nej jag skojade. Menade "fråga en gtasajtare" tråden. =) Jag med det är inte alls roligt att du bor i lund Har dock släkt därifrån. Redigerad 10 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 [youtube-old]2WwIGwfTY1E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) [youtube-old]2WwIGwfTY1E[/youtube-old] Hhahah f*n vad jag associerar till Kattis. "Smakar faktiskt jordgubb", hehe jag som trodde det skulle smaka banan. XD Redigerad 10 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Genomtänkt! Redigerad 10 augusti, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts