XaeRo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Klart dt bästa gta spelet i serien Edit: En ny sida. Bara för mig Redigerad 20 januari, 2007 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Dog eat Dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Här är ett klipp, okej inte jätte roligt då. Här Min första post i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hahahahahahah! Saving private ryan har aldrig varit bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ännu ett mysigt Gta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Omg! Kommunist gör bort sig. http://www.speedyshare.com/190300570.html Pinsamt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Omg! Kommunist gör bort sig. http://www.speedyshare.com/190300570.html Pinsamt :S Haha, vansinnigt underhållande. ..skåningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ännu ett mysigt Gta spel Haha! Vart får du tag i dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Haha! Vart får du tag i dem! Hemma gjorda kanske? Jag och en kompis gjorde några förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Haha! Vart får du tag i dem! Det kan väl absolut inte vara från adressen stom står nere i vänstra hörnet på bilden? Redigerad 21 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Ja har oxå haft vandrande pinnar .. Men några av dom växte så jävla fort och blev större än dom andra så dom stora käkade upp dom små ! Jag tröttnade på dom efter ett tag så ja tog lite toapapper och la dom i där sen så presaade ja sönder dom så dom dog. Sen spola ja ner dom i toan :roll: Lite grymt kanske .... Inget mot min kusin :twisted: Han skulle kasta upp sin hamster i sin våningssäng men missade o hamstern landade på golvet och blev förlamad i bakdelen. Sen fick hans farsa dränka den i en plastpåse i badkaret En gång hade en annan hamster rymt o sen råka nån trampa på den eftersom den krupit under en matta :shock: OBS! Han e inne på sin fjärde hamster.... (Fiddy.se) fan vad jag skratta när jag läste OBS Han e inne på sin fjärde hamster Redigerad 21 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ännu ett mysigt Gta spel HAHAHAHAHHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ännu ett mysigt Gta spel Hahaha! Den var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag vill göra en själv! Vart får man tag på "ramen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 http://i93.photobucket.com/albums/l79/nausicaa3533/LOL.gif Ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hahaha! Den var riktigt bra! Även riktigt gammal. Men bra. Renard: Googla på något spel boxart och sen klistrar du in den i paint (or whatever you want) och tar bort det mittersta. Sen kan du bara börja måla. Ska se om jag hittar min GTA Error... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Ett värdelöst spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på. Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! Redigerad 21 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts