Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Ja har oxå haft vandrande pinnar .. Men några av dom växte så jävla fort och blev större än dom andra så dom stora käkade upp dom små ! Jag tröttnade på dom efter ett tag så ja tog lite toapapper och la dom i där sen så presaade ja sönder dom så dom dog. Sen spola ja ner dom i toan :roll: Lite grymt kanske ....

Inget mot min kusin :twisted:

Han skulle kasta upp sin hamster i sin våningssäng men missade o hamstern landade på golvet och blev förlamad i bakdelen. Sen fick hans farsa dränka den i en plastpåse i badkaret :rolleyes:

En gång hade en annan hamster rymt o sen råka nån trampa på den eftersom den krupit under en matta :shock:

OBS! Han e inne på sin fjärde hamster.... :ph34r:

(Fiddy.se)

fan vad jag skratta när jag läste OBS Han e inne på sin fjärde hamster :teehee:

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Detta är helt underbart. Jag skulle skicka sms till min brossa men råkade trycka in hans hemnummer istället. Då ringer en datorröst upp och läser upp mitt sms för honom. Låter riktigt kul

Men sedan är det riktigt smart med om personen i fråga inte har sin mobil på.

Ni måste prova detta. Skicka alltså ett vanligt sms till er hemtelefon och 10 sec senare kommer en dator ringa er! :rolleyes::teehee:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor