Vice. Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 And the point is?? Tyvärr så fattade jag inte skämtet, kan du förklara? Han blir så glad för fisken, finnen. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Han blir så glad för fisken, finnen. =D Ahh, Då förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 http://kuukunen.net/flash/adult/princess%2...-%20strange.swf Säkert old, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 http://kuukunen.net/flash/adult/princess%2...-%20strange.swf Säkert old, men.. HAHA Klockren!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 [youtube-old]hMnk7lh9M3o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 And the point is?? Tyvärr så fattade jag inte skämtet, kan du förklara? Han blir så glad för fisken, finnen. =D Ahh, Då förstår jag Ser ni inte att han halkar när han hivar upp fisken ur hålet? Det skrattade jag åt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 [youtube-old]hMnk7lh9M3o[/youtube-old] Sett den innan och det är så grymt att de gör en sån sak. De har gjort en mängd andra grejer med. Mycket imponerande. Respekt++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 [youtube-old]ZMWuArlEhb4[/youtube-old] LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Akta er för Japanska toaletter [youtube-old]G8nQ4YwF16M&NR[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 [youtube-old]ZMWuArlEhb4[/youtube-old] LOL! Klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Borde man vara rädd? Meddelande #1 lyssna nu o lyssna ordentligt, internet gangsta shit funkar nt här ait, du o dina kontakter kan ta er sjlva i röven,ist för att vara dryg här kan du vara dryg i min ansikte ist o se hur långt det tar dig, så hör på det jag säger o vara en duktig pojke o håller käften ist för jag fan driver nt, e du dryg måste du ta emot konsekvenserna, det blir nog nt så svårt att veta vem du e vettu, det e bara att kolla dina bilder, så passa dig ait Meddelande #2 bad du mig att hålla käften ?? asså grabbem vettu vad du gör eller, erus eriös asså, u just messed wit da wrong person, no fuckin joke,, nu ska jag sätta igång o ta reda på vem du e, du ställde til det för dig sj, du kunde ha bara hållit käften ist Meddelande #3 va nt det du som hota med dian kontakter o grejer, som sagt jag spottar på dina komtakter, vart har tuff pojken inom dig tagit vägen , få fram honom om du e så G, haha kommer knulla dig, tuffpojkoen inom dig o dina kontakter upp o ner, o menar allvar, jag e nt typen att jävlas med, för det första vet du inget om mig, soouthlondon mate, checka historian om du vill, dont fuck wit south london niggaz, bap bap to da brain and u gone, so be carefull lil boy "Bap bap to da brain and u gone!" Redigerad 1 augusti, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Borde man vara rädd? Meddelande #1 Meddelande #2 Meddelande #3 "Bap bap to da brain and u gone!" Är det någon du känner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 (redigerad) Lejon som sjunger lite Redigerad 1 augusti, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Lejon som sjunger lite Haha, även maten dansar lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Det är sådana här dagar man önskar att man studerade blomrabatterna nogrannare. Jag går förbi här varje dag! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3012287.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 [youtube-old]77mnawqVyS4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Oj. Lite samma känsla som i South Park-avsnittet med Radiohead, när snubben i slutet fick reda på att chili con carnen han precis åt innehöll hans föräldrar . Åh, bästa på länge. Ett blogginlägg om en man som försökte fånga ett rådjur. Corn fed venison - it looked good on paper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Är det någon du känner eller? Nja, han bor i samma stad som mig. Han hotade mig över bilddagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 1 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2008 Vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts