Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Borde man vara rädd? >_<:)

Meddelande #1

lyssna nu o lyssna ordentligt, internet gangsta shit funkar nt här ait, du o dina kontakter kan ta er sjlva i röven,ist för att vara dryg här kan du vara dryg i min ansikte ist o se hur långt det tar dig, så hör på det jag säger o vara en duktig pojke o håller käften ist för jag fan driver nt, e du dryg måste du ta emot konsekvenserna, det blir nog nt så svårt att veta vem du e vettu, det e bara att kolla dina bilder, så passa dig ait

Meddelande #2

bad du mig att hålla käften ?? asså grabbem vettu vad du gör eller, erus eriös asså, u just messed wit da wrong person, no fuckin joke,, nu ska jag sätta igång o ta reda på vem du e, du ställde til det för dig sj, du kunde ha bara hållit käften ist

Meddelande #3

va nt det du som hota med dian kontakter o grejer, som sagt jag spottar på dina komtakter, vart har tuff pojken inom dig tagit vägen , få fram honom om du e så G, haha kommer knulla dig, tuffpojkoen inom dig o dina kontakter upp o ner, o menar allvar, jag e nt typen att jävlas med, för det första vet du inget om mig, soouthlondon mate, checka historian om du vill, dont fuck wit south london niggaz, bap bap to da brain and u gone, so be carefull lil boy

"Bap bap to da brain and u gone!"

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor