Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Nintendogs..... Usch, gaming ska vara för gamers. Riktiga sådana.

Eller hur!? Nintendo kör sig själva i diket. Tycker gott de kan göra som Sega en gång gjorde och låta bli att släppa fler konsoler. De får gärna fortsätta skapa nya delar i Zelda-, Mario- och Metroid-serierna, men för guds skull, släpp spelen till Xbox och Playstation.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Men jag har faktiskt gjort något jätte bra för naturen den senaste dagen, dessutom är det bra för naturen även på lång sikt.

- Tell us.

- Öhhh ..

- Okej .. ?

- Förr onanerade jag alltid med duchen men nu har jag köpt en dildo. Alltså sparar jag MASSA vatten..

Made my day. Man hör mycket dumt om man går runt med öppna öron. :)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Men jag har faktiskt gjort något jätte bra för naturen den senaste dagen, dessutom är det bra för naturen även på lång sikt.

- Tell us.

- Öhhh ..

- Okej .. ?

- Förr onanerade jag alltid med duchen men nu har jag köpt en dildo. Alltså sparar jag MASSA vatten..

Made my day. Man hör mycket dumt om man går runt med öppna öron. :lol:

Tjuvlyssnat nästa? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag mest synd om henne... :)

Var kul i början men senare mot slutet, det såg ju ut som om hon blev mentalt förstörd...

Jo jag håller med. Sjukt taskigt. Man ser verkligen hur knäckt hon blir. Men jag gillar den inte för att hon mår så kass utan för att man tycker så synd om henne.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Strösurfade runt på bdb och hittade detta.

"Städade" datorn idag och kom på denna bild. Kommer inte ihåg vem som har gjort den eller varför.

Jag gjorde den, satt och hade tråkigt och vi försökte göra roliga motivators klockan två på natten. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor