Master_812 Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 JAG DÖÖÖÖR!!!! Guuud så roligt HA HA HA HA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 JAG DÖÖÖÖR!!!! Guuud så roligt Haha, "Så låter inte en groda" skrattade högt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Hah, mansschauvinisten i mig fick sig ett gott skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Hah, mansschauvinisten i mig fick sig ett gott skratt Så klassisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 The pirate bat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 http://imparo.wordpress.com/2007/02/27/rad...symbol-upgrade/ Jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 http://imparo.wordpress.com/2007/02/27/rad...symbol-upgrade/ Jag skrattade. Är det där seriöst? Den nya skylten ser ut som skämt på plåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Är det där seriöst? Den nya skylten ser ut som skämt på plåt Ja det är väl seriöst, men som det står så är det inte så att den nu direkt ersätter den gamla. Det jag mest skrattade åt var alla kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Detta är inte humor men ... FAN VAD JAG HATAR BILL O'REILLY! HAN TROR ALLTID HAN VET ALLT OM ALLTING OCH I VARJE INTERVJU SÅ FÖROLÄMPAR OCH AVBRYTER HAN SINA GÄSTER! REPUBLIKANSKA JÄVLA VÄRDERINGAR I ETT NÖTSKAL! [youtube-old]H7Nt8MQaKko[/youtube-old] [youtube-old]fqPRWWu47mg[/youtube-old] [youtube-old]uKftpGB03vU[/youtube-old] Redigerad 26 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Elevator group behavior. [youtube-old]9rciLxMnJL8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Elevator group behavior. [youtube-old]9rciLxMnJL8[/youtube-old] Hahaha, Så jävla sköj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 (redigerad) Klicka för animering. Redigerad 26 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Older than the internet itself, Pixie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Older than the internet itself, Pixie Den var ny för mig, åtminstonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Johan Rheborg är bäst [youtube-old]BJwTsoD1upI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Johan Rheborg är bäst BJwTsoD1upI Det bästa är ju bortklippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 FAN VAD JAG HATAR BILL O'REILLY! HAN TROR ALLTID HAN VET ALLT OM ALLTING OCH I VARJE INTERVJU SÅ FÖROLÄMPAR OCH AVBRYTER HAN SINA GÄSTER! REPUBLIKANSKA JÄVLA VÄRDERINGAR I ETT NÖTSKAL! Richard Dawkins > Bill O'Reilly http://youtube.com/watch?v=2FARDDcdFaQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Stackars Jorge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) Nintendos presskonferens @ E3 08 Liksom what the F? Snälla någon, säg mig, vad är det här? Snowboardkillens hästtrut och trippade skratt, tantens förbannade grimaserande, Shigeru Miyamotos allmäna konstigheter, den andra japanske snubbens konstigheter, spelen, företagets presiderande anstaltsrymling... Tokigt. Redigerad 27 juli, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Liksom what the F? Snälla någon, säg mig, vad är det här? Snowboardkillens hästtrut och trippade skratt, tantens förbannade grimaserande, Shigeru Miyamotos allmäna konstigheter, den andra japanske snubbens konstigheter, spelen, företagets presiderande anstaltsrymling... Tokigt. Nintendogs..... Usch, gaming ska vara för gamers. Riktiga sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts