eXotic Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vet inte om detta är så roligt men ja började iallafall skratta. Idag på mitt sommarjobb jobbar ju på en förskola och det bästa som har hänt på länge hände nu här i morse. Kom till jobbet runt 09.00 och vi skulle typ ut med barnen tills lunchen, vi brukar släppa ut dom på morgonen så får dom vara ute tills kl 11.00 för vi brukar äta lunch där. Men efter ett tag så gick en unge till ett torn eller vad man ska kalla det för. Han hade nån kotte och skulle kasta på det här tornet. När han hade kastat kotten så sa han "Haha" och gick iväg och när han gick så ramlade han efter han hade sagt "Haha" på nåt vis så började ja skratta åt han och sa för mig själv "Pwned och epic fail" då reste han sig och då blev han tyst och gick vidare . Sry om ja förklarade sluddrigt gjorde mitt bästa. Att formulera texter är jag inte så jätte bra på. Du tänkte "Epic fail" men tidigare idag så visste du inte vad fail var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vet inte om detta är så roligt men ja började iallafall skratta. Idag på mitt sommarjobb jobbar ju på en förskola och det bästa som har hänt på länge hände nu här i morse. Kom till jobbet runt 09.00 och vi skulle typ ut med barnen tills lunchen, vi brukar släppa ut dom på morgonen så får dom vara ute tills kl 11.00 för vi brukar äta lunch där. Men efter ett tag så gick en unge till ett torn eller vad man ska kalla det för. Han hade nån kotte och skulle kasta på det här tornet. När han hade kastat kotten så sa han "Haha" och gick iväg och när han gick så ramlade han efter han hade sagt "Haha" på nåt vis så började ja skratta åt han och sa för mig själv "Pwned" då reste han sig och då blev han tyst och gick vidare . Sry om ja förklarade sluddrigt gjorde mitt bästa. Att formulera texter är jag inte så jätte bra på. Ha du vill att vi ska tro på det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Ha du vill att vi ska tro på det va? Om jag hade en kamera vid det tillfället så skulle ja ha filmat det där Typ enda roliga som har hänt nu på ett bra tag sen jag kom dit. Redigerad 15 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vet inte om detta är så roligt men ja började iallafall skratta. Idag på mitt sommarjobb jobbar ju på en förskola och det bästa som har hänt på länge hände nu här i morse. Kom till jobbet runt 09.00 och vi skulle typ ut med barnen tills lunchen, vi brukar släppa ut dom på morgonen så får dom vara ute tills kl 11.00 för vi brukar äta lunch där. Men efter ett tag så gick en unge till ett torn eller vad man ska kalla det för. Han hade nån kotte och skulle kasta på det här tornet. När han hade kastat kotten så sa han "Haha" och gick iväg och när han gick så ramlade han efter han hade sagt "Haha" på nåt vis så började ja skratta åt han och sa för mig själv "Pwned och epic fail" då reste han sig och då blev han tyst och gick vidare . Sry om ja förklarade sluddrigt gjorde mitt bästa. Att formulera texter är jag inte så jätte bra på. Ha ha minns själv en sak som hände när jag var i falun för många år sedan ja satt och åt en glass på en gata så kommer de en unge gåendes förbi mig så tittar han på mig och ser inte en skylt som är precis framför ni vet en så här _I_ typ den hade en trä ram runt sig på marken och ungen går rätt in i den och ramlar försökte hålla mig för skratt men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Om jag hade en kamera vid det tillfället så skulle ja ha filmat det där Typ enda roliga som har hänt nu på ett bra tag sen jag kom dit. Jag vet inte, men jag skulle få lite dåliga vibbar av en förskolefröken som skrattade åt när barnen ramlar. Eller missförstod jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Du tänkte "Epic fail" men tidigare idag så visste du inte vad fail var? Om du kollade i troms troden "Det typ ena ja har fattat av denna "Fail" flugan är att om man gör en sak sen misslyckas man efter ett tag så säger de Fail åt en." Och så tänkte ja så också i detta fallet. Men sen började ja babbla om epic fail med en och det var då ja började bli lite osäker på det hela. @Master_812 Jag vet inte, men jag skulle få lite dåliga vibbar av en förskolefröken som skrattade åt när barnen ramlar. Eller missförstod jag? Alltså ja skrattade inte så där jätte högt så de hörde mig. Och just vid det där tillfälltet kunnde ja inte låta bli. Redigerad 15 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jag vet inte, men jag skulle få lite dåliga vibbar av en förskolefröken som skrattade åt när barnen ramlar. Eller missförstod jag? Förskolefröken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Gtasajten år 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Hejsan, jag heter Jazz och har reserverat postplats nummer #9992 i Humortråden på sidan 500 för att printa in hur otroligt jävla häftig jag är. Redigerad 21 september, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Fniss! Musikaler är ju underbart. [youtube-old]ODu888i14-I[/youtube-old] I dont get it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Gaaahahhahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Gaaahahhahahah Stackars unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Stackars unge. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/763075/ Its called the road, its called the rainbow road! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 http://www.ebaumsworld.com/video/watch/763075/ Its called the road, its called the rainbow road! haha, kollade in den för inte så länge sen, råskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Hahaha! Lol! Papperskorgen innehåller så många jävla guldkorn! Läs och njut när forumiterna i november år 2002 skulle skriva en seriös berättelse. Läs ända till Gizmos mästerliga slut på historien! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1710 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Då sa Klas: Jävla b*tch och sparkade till fröken. fröken svarade då: Jasså, du tigger om det, nu får du 10timmars kvarsittning varje dag tills du gått ut denna skola! Klas var sur och sprang och hoppade ut genom fönstret Han skadade sig men fick allvarliga skador. Hahahahahahah! Oj vad jag skrattade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Min vän och jag ska gå till coop för att köpa glass, dock var han tvungen att känna på hans byxor eftersom dem var blöta förr. SPAMMM.bmp han förklarar allt så tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Hahaha! Lol! Papperskorgen innehåller så många jävla guldkorn! Läs och njut när forumiterna i november år 2002 skulle skriva en seriös berättelse. Läs ända till Gizmos mästerliga slut på historien! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1710 Jag har inte haft såhär roligt framför gtasajten på år och dagar! Sjukt högt underhållningsvärde på det där. Man måste ju bara älska att det spårar ur redan direkt och att när den sedan kommer igång igen så kommer KalleR gång på gång med sitt fis-snack. "ja bad brorsan kolla vad det stod på lappen där bak på mina byxor " Jag satt och småfnissade hela tiden, men vid GiZmos finisher brast det! Redigerad 16 juli, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 [youtube-old]mK-DOoxdc8E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts