eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Där kan vi snacka lättförtjänade pengar! Skulle inte du försäka mjölka ut henne på sina surt förtjänade slantar om hon gjorde något sådant mot dig? (För jag har svårt att tro att det handlar om någon nyutexaminerad, storbystad blondin) (Eller en milf) Klart jag skulle mjölka henne på pengar. Men det jag menar är att han förmodligen inte blev psykiskt lidande av att se ett par bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 . http://norrkoping.expressen.se/index.jsp?a=784139 Pojken kräver 15 000 kronor i skadestånd för psykiskt lidande. Det tror jag så mycket jag vill på. Det står ju aldrig hur gammal hon är, dock... Och om hon är 50 + förstår jag det där med lidande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Lång men ack så rolig, speciellt i slutet. "Det var jag som kidnappade Fabian Bengtsson" ---- "jamen då ska du inte köra bil" http://quake.swe.net/~hugo/Hugo%20-Tjatigkarring.WAV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det gör det inte alls det. Du är subjektiv, och inte objektiv i meningen, och det ska således vara du. Utmana mig inte på grammatik, gosse. Kebab, oerhört heftight. Men det heter aldrig "Ett år yngre än dig". End of discussion and offtopic. "Ett år yngre än Du" är fel. Subjektet borde vara framför predikatet. Pokemon XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) oops I Crapped My Pants Kille blir trött och sommnar helt sonika i ett matlagningsprogram... Redigerad 8 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Borat tema! Borat Trailer Borat berättar om sitt hus Borat intervjuvar Redigerad 9 december, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Pokemon XD Hahaha den var bra... Redigerad 8 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Det står ju aldrig hur gammal hon är, dock... Och om hon är 50 + förstår jag det där med lidande. Enligt Aftonbladet är hon i 45-årsåldern så mja...lite olika vad man har för smak. -------------------------------------------------------------- Poliser är kanske inte alltid så vassa på det här med mopeder, döm själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Parlamentet är skönt som fan. http://video.google.com/videoplay?docid=-4...p;q=parlamentet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Pokemon XD Pokemon XD EDIT: Pokemon Redigerad 9 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 The Tonight Show -- 99cent Christmas products Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) "Ett år yngre än Du" är fel. Subjektet borde vara framför predikatet. Pokemon XD Men ger ni er aldrig? "Ett år yngre än du" är en förkortad verision av "Ett år yngre än vad du är", och där är "är" predikatet, och "du" subjektet. End of discussion, jag har rätt, du har fel. Fråga din svenskalärare om du inte tror mig. --- Tossie, jävligt bra. Redigerad 9 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag kan backa upp Siana på detta, han har helt rätt även om man inte skriver så lika ofta nu längre.. /howhow (Nej, jag kan inte lämna forumet, och nej Sjolander är inte mitt account) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 "Ett år yngre än Du" är fel. Subjektet borde vara framför predikatet. Vad spelar det för roll om subjektet är före eller efter predikatet? Sprang du i skogen idag? Där är predikatet före subjektet. Inte jättekul, bara lite läbbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Borat tema! Borat Trailer Borat besöker ett fattigt hus Borat intervjuvar Det e ju hans hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det e ju hans hem? Sry, jag bara skrev något för dölja ett annat inlägg som jag skrev. Fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Men ger ni er aldrig? "Ett år yngre än du" är en förkortad verision av "Ett år yngre än vad du är", och där är "är" predikatet, och "du" subjektet. End of discussion, jag har rätt, du har fel. Fråga din svenskalärare om du inte tror mig. --- Hmm, jag blir lite förvirrad när ni drar in alla ordklasser, men jag kan inte ge mig här. "Ett år yngre än du" är talspråk och borde inte vara korrekt. --- Hoppas ni inte har missat Basshunters jullåt? http://youtube.com/watch?v=UGquX-SQtZA Ehm.. spelad 80+ gånger enligt min last.fm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 . http://www.youtube.com/watch?v=hquCf-sS2sU Hela sagan om ringen historien. Un classico.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Hittat på DC, hemmagjort, lagligt att tanka. Nerds. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Best of Blocket. På denna sida samlas annonser in som funnits på blocket.se, som - i deras tycke - är roliga. Till exempel, de combat-tränade dvärghamstrarna, eller en snubbe som säljer ett skämt. Kan skänka en del underhållning om man inte har något bättre för sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts