Bubbli Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Hihi http://www.atom.com/funny_videos/the_babysitter/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Hihi http://www.atom.com/funny_videos/the_babysitter/ HAHA, Älskade slut skämtet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) Dagens lol är ju att jag kom på först nu att jag har andvänt nässpray i ögat hela sommarn då jag varit allergisk. Och det är ingen vanlig spray utan något jävla pulver, inte konstigt att hela ögat har kletat sönder Edit; Mozillas stavningsfilter made me särskriva : < Redigerad 15 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Dagens lol är ju att jag kom på först nu att jag har andvänt nässpray i ögat hela sommarn då jag varit allergisk. Och det är ingen vanlig spray utan något jävla pulver, inte konstigt att hela ögat har kletat sönder Edit; Mozillas stavningsfilter made me särskriva : < HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL. Jag har typ nått liknade pulver... men i ögat? [youtube-old]lr7OAAP-4-g[/youtube-old] how about EGGS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 how about EGGS!! Var det inte den alle090 postade för ett tag sedan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Var det inte den alle090 postade för ett tag sedan?? Jo, för bara någon dag sedan. Men det är agenten som är på besök. Då blir det såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.odiumclothing.net/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 http://www.odiumclothing.net/index.html Fel tråd. Tycker själv dom har en hel del snygga kläder där faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 o_0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Jo, för bara någon dag sedan. Men det är agenten som är på besök. Då blir det såhär. oj, hur kunde jag missa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Sinnessjukt störda chaufförer... [youtube-old]UBDgUdbLU9k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 [youtube-old]t9-CS2v8wcc[/youtube-old] First i was like and then i went Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Sinnessjukt störda chaufförer... [youtube-old]UBDgUdbLU9k[/youtube-old] Om du klickar "more information" när man kollar på YouTube så får man reda på lite... "These truck drivers have no option, they must drive in wrong direction. That road go through tunnel and than across a bridge(forbade for them) in town. And theat road is not a high way, it just 1km long. I live 5km from there, and I know. They are not crazy. That is cross-road in SERBIA, NOVI SAD (EXIT) " Puss Redigerad 15 juli, 2008 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Om du klickar "more information" när man kollar på YouTube så får man reda på lite... "These truck drivers have no option, they must drive in wrong direction. That road go through tunnel and than across a bridge(forbade for them) in town. And theat road is not a high way, it just 1km long. I live 5km from there, and I know. They are not crazy. That is cross-road in SERBIA, NOVI SAD (EXIT) " Puss Aha. Nåja, jag snodde själv rubriken. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 [youtube-old]0jvZbAWGQZQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 [youtube-old]0jvZbAWGQZQ[/youtube-old] Haha, störd kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Haha, störd kille. AVGN<3 http://www.cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd_videos.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) 500? Hehe. Yez! edit; [youtube-old]VpQt3W0gJoI[/youtube-old] Redigerad 15 juli, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 500 SIDOR HUMOREXPLOTION [youtube-old]GFl6zIqAw74[/youtube-old] [youtube-old]Y-db2mF0QjA[/youtube-old] [youtube-old]66fxa7qYDuk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Vet inte om detta är så roligt men ja började iallafall skratta. Idag på mitt sommarjobb jobbar ju på en förskola och det bästa som har hänt på länge hände nu här i morse. Kom till jobbet runt 09.00 och vi skulle typ ut med barnen tills lunchen, vi brukar släppa ut dom på morgonen så får dom vara ute tills kl 11.00 för vi brukar äta lunch där. Men efter ett tag så gick en unge till ett torn eller vad man ska kalla det för. Han hade nån kotte och skulle kasta på det här tornet. När han hade kastat kotten så sa han "Haha" och gick iväg och när han gick så ramlade han efter han hade sagt "Haha" på nåt vis så började ja skratta åt han och sa för mig själv "Pwned och epic fail" då reste han sig och då blev han tyst och gick vidare . Sry om ja förklarade sluddrigt gjorde mitt bästa. Att formulera texter är jag inte så jätte bra på. Redigerad 15 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts