Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

;)

Jag söker en video som har blivit postad här på forumet där det är en liten gnagare som springer och springer och springer i en stekpanna men inte kommr någonstans. ;) Vet någon vad den heter?

Hahaha! :lol:

Jag vet vad den heter, det var jag som skickade den till dig på msn. När du sedan skrattade så gott åt den så postade jag den här på forumet.

Om jag inte minns fel så var det några koreanska tecken eller något. Kan se om jag hittar den, man gick genom vixy.net i alla fall.

Edit: Här fanns det visst fler sidor...

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ai Bang Mai Fa Kin Ni" ^_^

Hittade den första tråd jag någonsin postade på gtasajten, vilken underbart bra start tycker man :doh:http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=36759&hl=

Haha, helt underbart! :doh: Skönt att Azore aldrig ändrade pollen så att den kan skänka mig lite fniss nu med. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahaha. Hittade just en textfil när jag chattade med Jazz här på forumet då han blev lite arg på mig och GTAsajten. Underbar!

Haha!

Läste i AoV (IV lite) om robotteknikens utveckling och en av de robotar som väcker störst intresse just nu är BigDog, en helt otrolig packhäst (drygt 150 kilo går att lasta). Det som verkligen imponerar på en sker vid 0:35... helt otroligt, det ser så äkta ut att i alla fall jag började gapskratta. Helt otroligt.

[youtube-old]W1czBcnX1Ww[/youtube-old]

Isklippet är ju också helt otroligt, och galloperandet.

Fan, en sån där skulle jag behöva när jag går och handlar.

Den för tankarna till "The Luggage" i Discworld; inte för att någon här vet vad det är men iaf. :)

Jag det är verkligen imponerande. =)

Ytterligare en video som visar vad den går för..

[youtube-old]UNGx2uLA2nc[/youtube-old]

Hahaha! :doh:

grin_873864_0.gif

[youtube-old]FOVH54t_ruc[/youtube-old]

:D

Hittade den!

[youtube-old]on-qaC-TGoA[/youtube-old]

-_-:(

Ja, lite kul var den men jag tycker han låter den hålla på allt för länge, hamstern (eller vad det är) är under grym stress. :doh:

Hittade den första tråd jag någonsin postade på gtasajten, vilken underbart bra start tycker man ^_^http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...c=36759&hl=

Hahaha! Jag skrattade högt. :D

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, en sån där skulle jag behöva när jag går och handlar.

Den för tankarna till "The Luggage" i Discworld; inte för att någon här vet vad det är men iaf. :doh:

Njaaa.. Om det vore nånting större där uppe så tror jag det skulle passa in i min bild av "The luggage" fast o andra sidan har jag hört talas om att det finns filmer(???), och dessa har jag inte sett än.

Och varför skulle ingen veta vad det är?? Terry Pratchett böckerna och deras innehåll är mitt bibelsubstitut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor