Kebab Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Haha! [youtube-old]rfqNXADl3kU[/youtube-old] Jag söker en video som har blivit postad här på forumet där det är en liten gnagare som springer och springer och springer i en stekpanna men inte kommr någonstans. Vet någon vad den heter? 'Epic Striptease Fail' heter videon [youtube-old]8Q_RXCgtKIg&e[/youtube-old] Heh Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 George Carlin pratar om döden. 1.13-1.37 tycker jag är hilarious. [youtube-old]3PiZSFIVFiU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Hahahahahaha. Hittade just en textfil när jag chattade med Jazz här på forumet då han blev lite arg på mig och GTAsajten. Underbar! *unicef Jazz says: Bara för att jag inte är aktiv i kropphjälpstråden och lyssnar på ROCK. *unicef Jazz says: Hörru', jag har problem. *unicef Jazz says: Stanna och lyssna. *unicef Jazz says: MM, du hörde mig. *unicef Jazz says: För att vaera puplär på GTAsajten måste man va' en stereotyp!!!!! *unicef Jazz says: HEJ JAG LYSSNAR PÅ KENT OCH KAN MYCKET OM SAKER SOM INGEN KAN NÅGOT OM OCH TYCKER OM ATT VIKA UT MIG PÅ NÄTET *unicef Jazz says: grattis, välkommen in i bästakompisklubben detta är kebab, tweak och qouad *unicef Jazz says: vi är alla precis likadana men har oliga signatur och avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) George Carlin pratar om döden. 1.13-1.37 tycker jag är hilarious. 4:38-5:20 . Redigerad 12 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Läste i AoV (IV lite) om robotteknikens utveckling och en av de robotar som väcker störst intresse just nu är BigDog, en helt otrolig packhäst (drygt 150 kilo går att lasta). Det som verkligen imponerar på en sker vid 0:35... helt otroligt, det ser så äkta ut att i alla fall jag började gapskratta. Helt otroligt. [youtube-old]W1czBcnX1Ww[/youtube-old] Isklippet är ju också helt otroligt, och galloperandet. Redigerad 12 juli, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Läste i AoV (IV lite) om robotteknikens utveckling och en av de robotar som väcker störst intresse just nu är BigDog, en helt otrolig packhäst (drygt 150 kilo går att lasta). Det som verkligen imponerar på en sker vid 0:35... helt otroligt, det ser så äkta ut att i alla fall jag började gapskratta. Helt otroligt. Isklippet är ju också helt otroligt, och galloperandet. Oj, coolt ! "Läste i AoV (IV lite)" - Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Oj, coolt ! "Läste i AoV (IV lite)" - Vad är det för något? Allt om Vetenskap, (Illustrerad Vetenskap light)... jobbig hemresa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 [youtube-old]FOVH54t_ruc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 [youtube-old]FOVH54t_ruc[/youtube-old] HAHAHA SIEG! HEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Best .. cops .. ever! [youtube-old]wnUqt5x1fck[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Best .. cops .. ever! [youtube-old]wnUqt5x1fck[/youtube-old] Haha, jävligt bra, men fejkat. Man se hur polisbilarna står stilla där och kör fram när de hoppat in i bilen. Förmodligen är det en filminspelning... EDIT: Man hör att regissören pratar i megafon. Redigerad 13 juli, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Läste i AoV (IV lite) om robotteknikens utveckling och en av de robotar som väcker störst intresse just nu är BigDog/.../ Isklippet är ju också helt otroligt, och galloperandet. {halkar på tangenterna] AHAHHAHH! helt otroligt, fy vad hemst när tekniken går så jävla fort framåt <3 det var ju inte länge sedan man kollade på youtube klipp då japanska robotar ramlar när de försöker gå i trappan och bam en 50 miljoner går i krash.. jag menar, den där har ju fan bättre balans än gekkos i mgs4. och det är woot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Läste i AoV (IV lite) om robotteknikens utveckling och en av de robotar som väcker störst intresse just nu är BigDog, en helt otrolig packhäst (drygt 150 kilo går att lasta). Det som verkligen imponerar på en sker vid 0:35... helt otroligt, det ser så äkta ut att i alla fall jag började gapskratta. Helt otroligt. [youtube-old]W1czBcnX1Ww[/youtube-old] Isklippet är ju också helt otroligt, och galloperandet. Jag det är verkligen imponerande. =) Ytterligare en video som visar vad den går för.. [youtube-old]UNGx2uLA2nc[/youtube-old] Redigerad 13 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Jag det är verkligen imponerande. =) Ytterligare en video som visar vad den går för.. Jag hoppas att du ser att det där är två människor. ----------------- Teleporting fat guy Helt sjukt vad jag skrattar. Har nog inte sovit såhär dåligt få ett par år. Bara ett par timmar dom två senaste nätterna. Hur som helst, asball video. /Lajnux Redigerad 13 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag hoppas att du ser att det där är två människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Ytterligare en video som visar vad den går för.. Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) HAHAHAHA! GUNGAN! ..och Vice.... Redigerad 13 juli, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hahahahahaha. Hittade just en textfil när jag chattade med Jazz här på forumet då han blev lite arg på mig och GTAsajten. Underbar! *unicef Jazz says: Bara för att jag inte är aktiv i kropphjälpstråden och lyssnar på ROCK. *unicef Jazz says: Hörru', jag har problem. *unicef Jazz says: Stanna och lyssna. *unicef Jazz says: MM, du hörde mig. *unicef Jazz says: För att vaera puplär på GTAsajten måste man va' en stereotyp!!!!! *unicef Jazz says: HEJ JAG LYSSNAR PÅ KENT OCH KAN MYCKET OM SAKER SOM INGEN KAN NÅGOT OM OCH TYCKER OM ATT VIKA UT MIG PÅ NÄTET *unicef Jazz says: grattis, välkommen in i bästakompisklubben detta är kebab, tweak och qouad *unicef Jazz says: vi är alla precis likadana men har oliga signatur och avatar Saken är ju den att han har helt rätt, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag hoppas att du ser att det där är två människor. AH! Nu när du säger det... Att jag inte såg det från början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts