Mark Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 [youtube-old]bLi1cCP4-Zo[/youtube-old] Dialekten, deras ansiktsuttryck..reklamen i sig är helfestlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 En kille gör klockrena Sopranos-imitationer: [youtube-old]Q9-bakkBd0A[/youtube-old] Tony [youtube-old]42axiDq9RLM[/youtube-old] Chris & Tony [youtube-old]6MMlo4oZCus[/youtube-old] Tony & Melfi [youtube-old]xhS7V3NB9Mk[/youtube-old] Silvio, Paulie, Tony ... HOOOOU! Hahaha! Dead on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ni minns väl Kyle Monkey från Youtube. Well..... Ingen äkta youtuber är väl komplett utan en alldeles egen version av NUMA NUMA [youtube-old]dNZgFDOvuFw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 [youtube-old]Hph15BWGfRA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Haha! Åh vilken nostalgireklamfilm det här är. [youtube-old]OTeML5lw5eM[/youtube-old] Och vansinnigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Bättre än mig iaf Hmm Skulle ni ge en sådan present Redigerad 2 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 BWAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Aftonbladet har förlorat den lilla respekt som fanns kvar för den. Herregud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 StellHell sa inte att han hade banat honom, han satt att en ban skulle sitta fint och att han hade möjligheten att banna honom. Vilket är ganska förståligt att man vill, jag hade nog med irriterat mig när man tvingas stänga flikar. Precis. Jag sa att jag ville banna honom för att det var så jävla onödigt att förstöra för mig resten av den kvällen. Bannar ingen om dom gör något utanför forumet. (Ja, förutom idioten som skickade mordhot via sms till mig för jag inte ville hosta hans VC-låt han hade gjort här på GTAsajten, vilket jag inte hade kunnat även om jag hade velat.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 [youtube-old]Hph15BWGfRA[/youtube-old] Heh. Hmm Skulle ni ge en sådan present Ja, det skulle jag. Hon blev ju glad iaf. What? (Ja, förutom idioten som skickade mordhot via sms till mig för jag inte ville hosta hans VC-låt han hade gjort här på GTAsajten, vilket jag inte hade kunnat även om jag hade velat.) Haha, vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) What? Redigerad 3 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Skrattar så jag gråter, nästan. http://www.kontraband.com/pics/12606/Signs...y/?gpage=1#show Speciellt "Little grass is having rest, please don't disturb them." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 ...(Ja, förutom idioten som skickade mordhot via sms till mig för jag inte ville hosta hans VC-låt han hade gjort här på GTAsajten, vilket jag inte hade kunnat även om jag hade velat.) What? Haha, vafan? Ja, haha va!? Berätta... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Jag är inte behörig så jag kan leka GTA IV... Redigerad 4 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Jag är inte behörig så jag kan leka GTA IV... Det står väl ändå att behörig trafik får köra som dom vill. Redigerad 4 juli, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) The Tonight Show med Jay Leno kan tydligen vara roligt ändå... EDIT: Länken också http://nerdnirvana.org/2007/07/10/jay-leno...r-hexafluoride/ Redigerad 4 juli, 2008 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Det står väl ändå att behörig trafik får köra som dom vill. Men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) [youtube-old]1wmhDxwoAVU[/youtube-old] ..... Redigerad 4 juli, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 I LOL'd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts