Weener Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 lol www.smouch.net/lol/ Vad är ditt problem, kalmar-penis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Förlåt, förlåt. Men ah, detta är så himla roligt, men så tragiskt ändå. http://img157.imageshack.us/img157/2174/87223536iu7.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Förlåt, förlåt. Men ah, detta är så himla roligt, men så tragiskt ändå. http://img157.imageshack.us/img157/2174/87223536iu7.th.png Skoj ... vad har du att be om ursäkt för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Haha, herregud. Jag satt och höll in enter och fick upp fyra - fem till flikar när jag kom tillbaka till sajten. Gjorde samma misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 lol www.smouch.net/lol/ Men, inte kul alls. Nu kan jag ju inte banna horan som skickade till med på MSN ju ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 lol www.smouch.net/lol/ Förlåt, förlåt. Men ah, detta är så himla roligt, men så tragiskt ändå. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 En ban sitter också fint, kan inte banna Kallekewk men kan banna n00dles som skickade skiten till mig på MSN och lyckades fucka upp både FF, explorer och WoW. Tack n00dles, hedersutnämner dig till jubelidiot-of-the-year-2008! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 En ban sitter också fint, kan inte banna Kallekewk men kan banna n00dles som skickade skiten till mig på MSN och lyckades fucka upp både FF, explorer och WoW. Tack n00dles, hedersutnämner dig till jubelidiot-of-the-year-2008! BuuuuHuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 BuuuuHuuuu Skiter i vad du gjort, har inte klickat på din länk. Skrattar gott åt alla som är dumma nog att klicka på den, men att skicka skiten till mig på MSN är lågt, speciellt när den har fuckat upp för resten av min kväll. Nu minns jag inte vilka flikar jag hade uppe och det var många då jag aldrig startar nya sessioner.. n00dlesjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Skiter i vad du gjort, har inte klickat på din länk. Skrattar gott åt alla som är dumma nog att klicka på den, men att skicka skiten till mig på MSN är lågt, speciellt när den har fuckat upp för resten av min kväll. Nu minns jag inte vilka flikar jag hade uppe och det var många då jag aldrig startar nya sessioner.. n00dlesjävel. HAhahAHahhaAH Arg Stell är humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Skiter i vad du gjort, har inte klickat på din länk. Skrattar gott åt alla som är dumma nog att klicka på den, men att skicka skiten till mig på MSN är lågt, speciellt när den har fuckat upp för resten av min kväll. Nu minns jag inte vilka flikar jag hade uppe och det var många då jag aldrig startar nya sessioner.. n00dlesjävel. Bwaha. Är jag dum för att jag klickar på en länk i humortråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Bwaha. Är jag dum för att jag klickar på en länk i humortråden? Zack, snälla. Klicka på länken innan du ska spela smart. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Zack, snälla. Klicka på länken innan du ska spela smart. Lycka till! Den har jag redan klickat på. För er andra som vill testa, håll inne F1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 http://img133.imageshack.us/img133/7545/mongogubbeyc0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 http://img133.imageshack.us/img133/7545/mongogubbeyc0.png ? Han fick ju tag i killen som hade hundrna, hur kan då ha förlorat dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 En ban sitter också fint, kan inte banna Kallekewk men kan banna n00dles som skickade skiten till mig på MSN och lyckades fucka upp både FF, explorer och WoW. Tack n00dles, hedersutnämner dig till jubelidiot-of-the-year-2008! Såååå du bannar honom för en sak han gjorde på msn? Hoho, det är humor...way to use your powers. -------------- [youtube-old]ZGzhutyOMSk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Såååå du bannar honom för en sak han gjorde på msn? Hoho, det är humor...way to use your powers. Håller med dig, det är inte rätt. Däremot är jag säker på att jag hade gjort samma sak, enda sättet att hämnas på idioten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 StellHell sa inte att han hade banat honom, han satt att en ban skulle sitta fint och att han hade möjligheten att banna honom. Vilket är ganska förståligt att man vill, jag hade nog med irriterat mig när man tvingas stänga flikar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 StellHell sa inte att han hade banat honom, han satt att en ban skulle sitta fint och att han hade möjligheten att banna honom. Vilket är ganska förståligt att man vill, jag hade nog med irriterat mig när man tvingas stänga flikar. Tvivlar på att någon hade blivit förvånad om han hade bannat honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Tvivlar på att någon hade blivit förvånad om han hade bannat honom Jag hade, han bara snackar. Han sköter sitt uppdrag bra, och skulle inte bana någon för nått nån gjort på ett annat ställe. Tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts