Foo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 "I'm the only one in this room, that I know of, proffesional enough to carry a Glock 40". [youtube-old]MeGD7r6s-zU[/youtube-old] Han är rätt körd som polis nu skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 AVGN, Garanterar skratt varje realese. http://www.gametrailers.com/player/35585.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Det som hände på mirc alldeles precis anser jag vara lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 HAHAHAHA! Har vridit mig av skratt här bakom datorn. Så otroligt roligt. Naturligtvis snackar jag om Leif Loket Olsson och hans Bingolott. Ni bara måste se båda! Vet-inte-mannen och vem-fan-är-du-mannen är ju bara så himla bra Del 1 Del 2 (Egentligen nästan samma, men det finns några saker som inte fanns med i ettan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Åh, vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Åh, vad bra Haha, underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Alltså, är det bara jag som finner den här bilden väldigt underhållande.. Det där var en underdrift. Fyfan vad jag skrattar. Det är ju så jävla roligt. Usch, jag är en dålig människa Fanns tydligen lite mer bilder Redigerad 28 juni, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Alltså, är det bara jag som finner den här bilden väldigt underhållande.. Det där var en underdrift. Fyfan vad jag skrattar. Det är ju så jävla roligt. Usch, jag är en dålig människa Fanns tydligen lite mer bilder I Lol'd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Alltså, är det bara jag som finner den här bilden väldigt underhållande.. Det där var en underdrift. Fyfan vad jag skrattar. Det är ju så jävla roligt. Usch, jag är en dålig människa Fanns tydligen lite mer bilder HAHAHAHAHAHAHA, ja jävlar!! - - - Hitler var på besök hos Winston Churchill, de satt vid frukostbordet och en servitör stiger fram och frågar: -Would you like some orange juice? Churchill svarar: -No thank you, I hate juice. Hitler säger: -Me too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 HAHAHAHAHAHAHA, ja jävlar!! - - - Hitler var på besök hos Winston Churchill, de satt vid frukostbordet och en servitör stiger fram och frågar: -Would you like some orange juice? Churchill svarar: -No thank you, I hate juice. Hitler säger: -Me too. Haha, finns en liknande! Stalin och Roosevelt var osams. De bråkade en hel del. En dag så sade Roosevelt: -Well, everyone can come outside the White House and scream "I hate Roosevelt". Varpå Stalin svarade -So, everyone can come to the Red Square and scream "I hate Roosevelt" too. Dålig formulering, men ni som kan historia fattar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 HAHAHAHA! Har vridit mig av skratt här bakom datorn. Så otroligt roligt. Naturligtvis snackar jag om Leif Loket Olsson och hans Bingolott. Ni bara måste se båda! Vet-inte-mannen och vem-fan-är-du-mannen är ju bara så himla bra Del 1 Del 2 (Egentligen nästan samma, men det finns några saker som inte fanns med i ettan) Hahaha! Nån som sitter på den där gamla bingolotto-remixen? Jag kommer inte ihåg så mycket annat än ordväxlingen: Hallå? Grattis! Tack, tack! Hejdå! Sen var det något med Lasse Berghagen också vill jag minnas. Åh, vad bra Hitler var på besök hos Winston Churchill, de satt vid frukostbordet och en servitör stiger fram och frågar: -Would you like some orange juice? Churchill svarar: -No thank you, I hate juice. Hitler säger: -Me too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Ni som vill ner snabbt nu i sommar, detta träningsprogram är killer! [youtube-old]Lt5JH1CRpkQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Ni som vill ner snabbt nu i sommar, detta träningsprogram är killer! [youtube-old]Lt5JH1CRpkQ[/youtube-old] Hahahahah! Redigerad 29 juni, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 http://thatguywiththeglasses.com/videolink...rates-joke-ever "So you got Jesus fucking my daughter, me fucking my wife and Richard Attenborough fucking my son while the survivors of the holocaust come dancing in, holding manour stuck to flaming penises, singing a discoversion of "haba de quila haba" PLAYED .. by a fiddling Hitler!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 http://thatguywiththeglasses.com/videolink...rates-joke-ever" Herrejävlar, tack för 5min konstant irl-garv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 http://thatguywiththeglasses.com/videolink...rates-joke-ever "So you got Jesus fucking my daughter, me fucking my wife and Richard Attenborough fucking my son while the survivors of the holocaust come dancing in, holding manour stuck to flaming penises, singing a discoversion of "haba de quila haba" PLAYED .. by a fiddling Hitler!" Hahaha, åh fy fan! Kunde inte hålla mig för skratt länge. "UP HER ASS!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Hehehe, stentuff morsa... Skåne har gjort det igen! Lyckats med ännu en superhit!!! Slå det... [youtube-old]c2pmVwFryV8[/youtube-old] Hahaha, "Var är boxen? -Där är boxen" hahaha humor... Redigerad 30 juni, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) http://img247.imageshack.us/img247/5193/wfttl9.th.jpg Kanske inte är rätt tillfälle,att visa den där texten just nu kanske Redigerad 30 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 http://img247.imageshack.us/img247/5193/wfttl9.th.jpg Kanske inte är rätt tillfälle,att visa den där texten nu kanske Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Big Buck Bunny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts