L_Voll Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Vet inte om den har postats, men... Skåningar söker naruto-skådisar! [youtube-old]A99z6Aejabk[/youtube-old] Haha! Har kollat i 40 sekunder, vet inte om jag klarar av mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Vet inte om den har postats, men... Skåningar söker naruto-skådisar! Det roligaste är ju att dom har lagt till hot chick som Tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Är den till vänster en tjej eller kille? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Är den till vänster en tjej eller kille? Hej, jag heter Hans Hansson (?) och spelar Kaleshokamod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Är den till vänster en tjej eller kille? En tjej, hon säger att hon heter Åsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Vet inte om den har postats, men... Skåningar söker naruto-skådisar! [youtube-old]A99z6Aejabk[/youtube-old] Killen, höger: Och för att ingen ska behöva fråga, så kommer inspelningarna vara i 'någon'skog. Tjejen, vänster: Ja, och vi kommer mötas någonstans för att sedan samlat gå upp dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Killen, höger: Och för att ingen ska behöva fråga, så kommer inspelningarna vara i Lerbergskogen. Tjejen, vänster: Ja, och vi kommer mötas någonstans för att sedan samlat gå upp dit Rättat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Kunde inte låta bli! [youtube-old]VIExlTFIxqw&feature[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Kunde inte låta bli! LOL!!! Mario goes naughty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) [Scanner] Ey, vet ni vad det kallas när mammans blod är RH- och barnets EH+, så att det blir en abort? [sander] Spontan abort? [Don] Spawnkill.[/codebox] Snabb edajt: [codebox]<exe> Tjena divine <RedDivine> Jalla, hemma än? <exe> nej, orkar inte åka hem, då måste jag laga mat =( <RedDivine> Din morsa kan väll laga? <exe> Ne, hon är inte hemma <RedDivine> Inte din pappa heller? <exe> nopp <RedDivine> Din syrra då? <exe> Du ger fan i min syrra <RedDivine> Tror jag hälsar på hemma hos dig =) <exe> DU GER FAN I MIN SYRRA!!!!111 <RedDivine> Vi ses * RedDivine has left #roev <exe> Neeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj!!!!!!!! <exe> Kom tillbaka!!!! <exe> Äh, vafan <exe> Bara dom inte knullar i min säng Redigerad 20 juni, 2008 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 [Scanner] Ey, vet ni vad det kallas när mammans blod är RH- och barnets EH+, så att det blir en abort? [sander] Spontan abort? [Don] Spawnkill.[/codebox] Bwhahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 [Scanner] Ey, vet ni vad det kallas när mammans blod är RH- och barnets EH+, så att det blir en abort? [sander] Spontan abort? [Don] Spawnkill.[/codebox] [color=#FF0000]Haha, stämmer ju bra! [/color] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 [youtube-old]S1WKYmx4i1Q&feature=related[/youtube-old] HAHAHA vafan .... men otroligt imponerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Kanske har blivit postad, men den fick mig att skratta. MMovie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Sätt mobilen på T9 och skriv "Benke köper ludd från ICA Maxi" och se vad ni får Ahahah! Spoiler Det blir "Adolf köper jude från ICA Nazi" Hahaha! Bäst på länge ju! Finns det fler? Kom på en idag, skriv "Fanskap" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 [youtube-old]rykQlHMTkVc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 [youtube-old]rykQlHMTkVc[/youtube-old] *Väntar på hans död* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Bo Yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 (redigerad) [youtube-old]26UA578yQ5g[/youtube-old] Redigerad 21 juni, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 George Carlin - Saving the Planet [youtube-old]eScDfYzMEEw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts