Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Haha! Genuin humor detta. Se SVD:s förstasida och artikel som handlar om att SD har fått över 4% i en Sifo-undersökning och se sedan omröstningen som förs på sidan. De lär absolut göra en nyhet av bara det.

http://www.flashback.info/showthread.php?t=583721 :mellow:

--

Hittade denna gamla sida när jag gick igenom mina bokmärken. De busringer till två personer och låter dem prata med varandra. Lite småroligt. :D:mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Genuin humor detta. Se SVD:s förstasida och artikel som handlar om att SD har fått över 4% i en Sifo-undersökning och se sedan omröstningen som förs på sidan. De lär absolut göra en nyhet av bara det.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_...vd?service=poll

hah! take that flashback!

Go C! Go C! Mmhm!

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade denna gamla sida när jag gick igenom mina bokmärken. De busringer till två personer och låter dem prata med varandra. Lite småroligt. ;):mellow:

Väldigt roligt!

"Hello?"

"Hello, this is Murder Inc. Bookstore"

"Come again?"

"This is Murder Inc. Bookstore"

"What?

"Murder Inc. Bookstore!"

"Uhm... no, we don't have that"

:mellow::D:(

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

:P

Var bara en person som slösade nån timma med att spamma ned forumet. Tråkigt för honom då han måste lägga ned en massa tid och energi på något som modsen kan återställa med några enkla musklick. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor