Siana Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Du har varit borta för länge. Så många saker jag länkat de senaste dagarna så var det ju förbundet med att ha någon repost i sig. Roa dig åt de saker som jag inte repostade istället för att peka ut det du redan sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Så många saker jag länkat de senaste dagarna så var det ju förbundet med att ha någon repost i sig. Roa dig åt de saker som jag inte repostade istället för att peka ut det du redan sett. De felplacerade reklamerna var skitroliga och reklamfilmen som var gjord med highspeed-kamera var GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 De felplacerade reklamerna var skitroliga och reklamfilmen som var gjord med highspeed-kamera var GRYM! That's more like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Mitch Hedburgh [youtube-old]5VHMXG9XNoU[/youtube-old] Om ni fattar är ni bra <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 [youtube-old]iF3cv-QP3tg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) TUBEYOUÅh, den var jäkla dålig så att jag inte kunde kopiera länken Redigerad 13 juni, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 [youtube-old]iF3cv-QP3tg[/youtube-old] Såg den där på YT efter nån konstig sökning. Kul är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Från filmen strange wilderness. är att rekomendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 [youtube-old]conp87pOVnc[/youtube-old] Nån som känner igen han kanske från ett visst spel kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Ojojoj! Vilken nostalgitripp jag har tagit. Har kollat på ett flertal blåsningar i Blåsningen som gick på tv3 för runt 10-11 år sedan. Jag kommer fortfarande ihåg programmet, men att det skulle vara såhär roligt har jag inget minne av. Sedan så är det alltid roligare att se i efterhand. Vilka avsnitt! Ni måste, måste och måste se åtminstone blåsningen på Peter Settman och en dator årgång 1997. Se den! Blåsningen - Peter Settman, Del 1 Blåsningen - Peter Settman, Del 2 Har den ett inbyggt modem? Ja, jag vet ju ingenting om datorer. Har även hunnit se blåsningen på Anders Limpar där han är med om en tidsresa från 1997 till 1999 och den är minsann rolig. Har inte skrattat så här mycket på länge! Blåsningen - Anders Limpar, Del 1 Blåsningen - Anders Limpar, Del 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Ojojoj! Vilken nostalgitripp jag har tagit. Har kollat på ett flertal blåsningar i Blåsningen som gick på tv3 för runt 10-11 år sedan. Jag kommer fortfarande ihåg programmet, men att det skulle vara såhär roligt har jag inget minne av. Sedan så är det alltid roligare att se i efterhand. Vilka avsnitt! Ni måste, måste och måste se åtminstone blåsningen på Peter Settman och en dator årgång 1997. Se den! Blåsningen - Peter Settman, Del 1 Blåsningen - Peter Settman, Del 2 Har den ett inbyggt modem? Ja, jag vet ju ingenting om datorer. Den där är så jävla skön! Lite paff han blir när hela Expressen-huset släcks ner . Redigerad 13 juni, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Detta måste testas... [youtube-old]Oii5t-IeRNc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Detta måste testas... [youtube-old]Oii5t-IeRNc[/youtube-old] Haha, lär ju ta en tid att poppa en påse dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Det är fejk för er som inte fattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 [youtube-old]8ZZXslsLDLs[/youtube-old] Owned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 [youtube-old]8ZZXslsLDLs[/youtube-old] Owned. OH SNAP! Det gjorde ont i mig av att se dedär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) Detta måste testas... [youtube-old]Oii5t-IeRNc[/youtube-old] Dom poppade ju från ett helt annat ställe. [youtube-old]tUrCF7fpViw[/youtube-old] Vet inte om jag lagt upp denna förut, men den är så rolig. Redigerad 14 juni, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 (redigerad) [youtube-old]liDb9jvwGaw[/youtube-old] Redigerad 14 juni, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Natthumor varning [youtube-old]cMO8Pyi3UpY[/youtube-old] AHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts