Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Tycker faktiskt synd om henne. Måste dock säga att detta var rätt kul sagt :)

– Jag känner snarare att det är mitt eget fel. Jag vet att jag blivit en offentlig person, och jag går ut och ställer mig i en folkmassa när jag skrivit provocerande i min blogg om till exempel första maj – jag får känslan av att har jag gett mig in i leken får jag väl leken tåla. Jag skäms lite grand för att jag var dum som ställde mig på en sån plats, även om jag kanske inte borde tycka att det är mitt eget fel, säger Isabella Löwengrip.

Har en kuling att bjuda på också. Bild och kommentar är taget från internets bilddagbok. :(

post-8866-1213208878_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev till Telia nu: (ni vet säkert vilken reklamkampanj det gäller)

Hej!, om jag ger er i uppdrag att plocka 1 blomma. Det ska vara en specifik blomma och totalt finns 150 sådana i Sverige. Er lön för att hitta denna blomma till mig är en enorm summa (<5000 kr om dagen). Skulle ni anta erbjudanten?

Om jag istället säger: Ni kan få leta efter en blomma som det finns 150 st av i Sverige, dvs en nål i en höstack att finna exakt rätt. Det är inte säkert att ni får några pengar alls även om ni letar hela livet. Skulle ni anta erbjudandet? Det skulle inte jag.

Mvh. "Mitt namn"

Får se om de svarar, sällan man får svar på sånnahär mail. :)

Finns inget roligare än sånthär när man inte har nåt vettigt för sig :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skåpsvisitation. :confused:

[youtube-old]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube-old]

Hahaha! Vad säger killen som öppnar skåpet med killarna i? Hör inte vad han svarar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och här kommer några roliga, felplacerade reklamer! Vissa är säkert redan postade, whatever.

a84_a3_1018544_0.jpga84_a1_1018544_1.jpg

a84_a7_1018544_2.jpga84_a8_1018544_3.jpg

a84_a4_2_1018544_4.jpga84_a9_1018544_5.jpg

... Och så några roliga filmer!

De flesta har nog sett den här söta filmen:

[youtube-old]SEEgSS5paxI[/youtube-old]

... Men har ni sett den översatta verisionen?

[youtube-old]1JynBEX_kg8[/youtube-old]

:naughty:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skåpsvisitation. :naughty:

Det där är inte på garnisonen i Boden? Jag vill minnas att dom ser ut precis sådär, och så pratar den andra killen bred norrländska.

Edit; står ju i förklaringen på YouTube. heh

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt cool reklam. Vet inte om folk har sett den. :P

[youtube-old]bj6rzV8gSe8[/youtube-old]

Avslutar min spammiga men häftiga kväll med detta klipp. Makalöst sådana djur det finns.

[youtube-old]zC0zOLqYnRg[/youtube-old]

Fan, High speed kamera skulle inte sitta fel hemma :w000t:

Och sånt där kamo som fiskarna kan fixa skulle inte vara fel för männiksorna. Men då måste människan vara naken :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt cool reklam. Vet inte om folk har sett den. :w000t:

[youtube-old]bj6rzV8gSe8[/youtube-old]

Avslutar min spammiga men häftiga kväll med detta klipp. Makalöst sådana djur det finns.

[youtube-old]zC0zOLqYnRg[/youtube-old]

Det där sista med ljuseffekterna och det lät som någonting tagit ifrån ett stratergispel. Tänk er Watercraft. Där man kan spela som The Cuddlefish. Ett av sina vapen är det där partiklarna som lyser upp när dom störs, eller får energi eller vad det nu var. :naughty:

Spännande djur. Och väldigt bra reklam. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor