Joe Dirt Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 @ 2:00 [youtube-old]c76KlfLWLBE[/youtube-old] Bästa EVER!!! HAhaa " I got a cookie" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Varför får man inte läsa om en Mund? Dör man av det? Är det någon konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Varför får man inte läsa om en Mund? Dör man av det? Är det någon konspiration? Ah precis, vad är problemet liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Varför får man inte läsa om en Mund? Dör man av det? Är det någon konspiration? Ah precis, vad är problemet liksom? http://en.wikipedia.org/wiki/Censorship_by_Google !!!!!!!!!!! "[...]or lack of inclusion of information from its services in order to comply with local laws or with the company's policies." Det är alltså förbjudet här - och varför är det nog knappast någon här som kan besvara. Redigerad 6 juni, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Detta är ju för fan pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Varför får man inte läsa om en Mund? Dör man av det? Är det någon konspiration? Jag dööööööööör! Jag kan inte hålla mig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 http://img74.imageshack.us/img74/3008/sccsfltlmd0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Kul att ni driver med mig så, det är ju förfan en skulptur som en konstnär som hette Patricia Pal-nånting, hon hade gjort massa sånna sjuka grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Kul att ni driver med mig så, det är ju förfan en skulptur som en konstnär som hette Patricia Pal-nånting, hon hade gjort massa sånna sjuka grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Uppfödelsen av dessa kreatur är inte tillåtet i Sverige och genom att länka eller besöka sidor med dem skulle du bryta emot Sveriges rikes lag. Det vill du väl inte? Disskussioner om dem har varit uppe tidigare och Hultenius tillåter det inte. Sist slutade det med raderade trådar, inlägg och en veckas hybernatning på agent47. Kan inte vara på riktigt!? Det där är väl nått konstverk av nån konstnär? Precis som de där nakna tjocka underliga gubbarna man sett ibland? (länk nån?) Visa mig någon form av fakta om dessa djur(?) eller vart man kan söka sig till fakta. Haha, ja det var väl det jag visste... Redigerad 6 juni, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Fyy va äcklig kicken är Redigerad 6 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Ooh, ingen censur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Angry Video Game Nerd - NES Accessories, antagligen det bästa avsnittet sedan Nintendo Power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 http://www.dn.se/content/1/c6/77/71/53/kallur.jpg DN's sportbilder, to die for. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Angry Video Game Nerd - NES Accessories, antagligen det bästa avsnittet sedan Nintendo Power. Haha. "I just killed a duck by saying fuck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 http://www.dn.se/content/1/c6/77/71/53/kallur.jpg DN's sportbilder, to die for. Inte utav humor i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Inte utav humor i alla fall. Sen' när behöver jag ditt godkännande? Ge ett exempel på en 'roligare' sportbild i stället för att dryga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Skön reklamfilm. [youtube-old]Mj-z-BbvlHs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Denna har kanske legat uppe tidigare, i så fall har jag missat den! En norsk kastar flashbang. [youtube-old]4EgSkm9GLaU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Denna har kanske legat uppe tidigare, i så fall har jag missat den! En norsk kastar flashbang. Var iallafall första gången jag såg den hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts