P-C Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Rikard Palm från SVT ringer till Tokyo angående en "Earthcake" [youtube-old]sLEWx_UJsCA[/youtube-old] HAAAAAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Förmodligen min dåliga humor som fick mig att lola =( <N> which is correct, seven and five IS thirteen, or seven and five ARE thirteen? <Joker> Neither. <Joker> Because it's twelve.[/codebox] Haha, jag lolade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 En mund. Okej det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Okej det är? En sån där ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Okej det är? Precis en såndär, finns på diverse zoo:n i USA, folk tror att det är en människa som korsats med en gris som sedan förts vidare i generationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Precis en såndär, finns på diverse zoo:n i USA, folk tror att det är en människa som korsats med en gris som sedan förts vidare i generationer. Finns de på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Finns de på riktigt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Ja. Nån som kan länka någon sida med mer information om sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Nån som kan länka någon sida med mer information om sånt? Ja. Earthcake-klippet var förresten väldigt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Meh, dum MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Förmodligen min dåliga humor som fick mig att lola =( <N> which is correct, seven and five IS thirteen, or seven and five ARE thirteen? <Joker> Neither. <Joker> Because it's twelve.[/codebox] Då har jag också dålig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 @ 2:00 [youtube-old]c76KlfLWLBE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Ja. Earthcake-klippet var förresten väldigt roligt! Give it to me ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Give it to me ! Uppfödelsen av dessa kreatur är inte tillåtet i Sverige och genom att länka eller besöka sidor med dem skulle du bryta emot Sveriges rikes lag. Det vill du väl inte? Disskussioner om dem har varit uppe tidigare och Hultenius tillåter det inte. Sist slutade det med raderade trådar, inlägg och en veckas hybernatning på agent47. Redigerad 6 juni, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 [youtube-old]0TGmBrYpZag[/youtube-old] Coolt. hade jag velat prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 [youtube-old]0TGmBrYpZag[/youtube-old] Coolt. hade jag velat prova. Fy FAN, den måste man ju pröva. Hoppas någon liknande modell kommer till sverige Skulle dock vara coolt och trycka in 3 pers samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Uppfödelsen av dessa kreatur är inte tillåtet i Sverige och genom att länka eller besöka sidor med dem skulle du bryta emot Sveriges rikes lag. Det vill du väl inte? Disskussioner om dem har varit uppe tidigare och Hultenius tillåter det inte. Sist slutade det med raderade trådar, inlägg och en veckas hybernatning på agent47. Får man inte ens vara inne på sånna sidor om man bara vill läsa om dem av rent intresse för hur jävla äckligt det verkar? Står det inget om dem på wikipedia eller liknande sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Får man inte ens vara inne på sånna sidor om man bara vill läsa om dem av rent intresse för hur jävla äckligt det verkar? Står det inget om dem på wikipedia eller liknande sidor? http://en.wikipedia.org/wiki/Censorship_by_Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (N) [youtube-old]0TGmBrYpZag[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts