R2D2 Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) http://img211.imageshack.us/img211/9394/hahaanalincestyk2.jpg Inte kul. Kul! Edit: Skönaste rickroll-responsen! [youtube-old]1yOiBWBiY_M[/youtube-old] Redigerad 3 juni, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Inte kul. Kul! Edit: Skönaste rickroll-responsen! [youtube-old]1yOiBWBiY_M[/youtube-old] WTF, HAHAHAHHA! Tips: Spela det om och om och om igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Inte kul. Jo det var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Errols kusin försökte planka in på KISS- konserten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Errols kusin försökte planka in på KISS- konserten. Haha. Historien i sig är humoristisk. Men just denna situtation, när jag något berusad läser "Errols kusin" och sedan ser bilden på aftonbladet fick mig att bokstavligen vika mig av skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Wii Fit [youtube-old]QB_MrZLsRHU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Klasskompis ringer till Elgigantens support. [youtube-old]hLunBDnuf2o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Klasskompis ringer till Elgigantens support. [youtube-old]hLunBDnuf2o[/youtube-old] Hahaha!! "Jag vet ju inte om ögonen kan ha sugits eller, eh... jah." "Jag har ju ingen vinkelslip tillhanda nurå..." Asbra! "Det är ju inget som täcks av garantin, att en hamster fastnat i dammsugaren." "Det är inte det?" Oh my god! Dagens höjdpunkt hittills, helt klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Errols kusin försökte planka in på KISS- konserten. Hahaha, så jävla klockrent! Skrattar fan så jag viker mig som en fällkniv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Lite kul, Men vilken ska jag lita på? [idle] http://static.pici.se/pictures/UHJTkPdbe.jpg BTW: Core Temp brukar visa 39 på båda... Redigerad 4 juni, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Lite kul, Men vilken ska jag lita på? [idle] BTW: Core Temp brukar visa 39 på båda... AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ot: [youtube-old]ZTadd83M70g[/youtube-old] Redigerad 4 juni, 2008 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Lite kul, Men vilken ska jag lita på? [idle] http://static.pici.se/pictures/UHJTkPdbe.jpg[/img BTW: Core Temp brukar visa 39 på båda... Min Core Temp visar alltid rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Hahaha!! "Jag vet ju inte om ögonen kan ha sugits eller, eh... jah." "Jag har ju ingen vinkelslip tillhanda nurå..." Asbra! "Det är ju inget som täcks av garantin, att en hamster fastnat i dammsugaren." "Det är inte det?" Oh my god! Dagens höjdpunkt hittills, helt klart! Eller: "Ja alltså, den skrek först men sen blev den tyst.." "Nämen jag dammsög dårå, och så sa det bara schvooop." Klassiker i klassen numera. Edit: Skulle vara kul att höra honom vid middagsbordet på kvällen. Redigerad 4 juni, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Eller: "Ja alltså, den skrek först men sen blev den tyst.." "Nämen jag dammsög dårå, och så sa det bara schvooop." Klassiker i klassen numera. Edit: Skulle vara kul att höra honom vid middagsbordet på kvällen. Har han gjort flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Rikard Palm från SVT ringer till Tokyo angående en "Earthcake" [youtube-old]sLEWx_UJsCA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad i ******* är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad i ******* är det?En mund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Förmodligen min dåliga humor som fick mig att lola =( <N> which is correct, seven and five IS thirteen, or seven and five ARE thirteen? <Joker> Neither. <Joker> Because it's twelve.[/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts