Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 http://www.aftonbladet.se/foraldrar/tonar/article2330091.ab ”Din mamma” är till exempel ett skällsord. Fyfan! Visserliggen är inte rosegård så vitt längre, efter att blattarna tagit över. Och som tur är har dom inte erövrat min hemstad än iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Fyfan! Visserliggen är inte rosegård så vitt längre, efter att blattarna tagit över. Och som tur är har dom inte erövrat min hemstad än iaf. Du våldtar språket mer än vad "de" gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 http://www.aftonbladet.se/foraldrar/tonar/article2330091.ab ”Din mamma” är till exempel ett skällsord. Ska lätt säga "Amo jalla – chuck chuck!" i falafelkön nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Du våldtar språket mer än vad "de" gör. I helvete heller att ja gör. De finns inte ett skit dom gör som är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 I helvete heller att ja gör. De finns inte ett skit dom gör som är rätt. Du är förvånansvärt dum för din ålder. Lider du av något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Du är förvånansvärt dum för din ålder. Lider du av något? Inget såvitt jag vet. Ingen är till 100% lik någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Inget såvitt jag vet. Ingen är till 100% lik någon annan. Nä och tur är väl det, så urbotat dum i huvudet du är. Skulle alla vara som dig skulle jorden gått förlorad för årtusenden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Du är förvånansvärt dum för din ålder. Lider du av något? Antingen är han korkad och försupen eller gillar han att provocera, lite av båda förmodligen. Hur som helst är mycket av det ERROL skriver spam och om jag hade varit admin hade han varit avstängd för länge sen. *Hint hint*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Antingen är han korkad och försupen eller gillar han att provocera, lite av båda förmodligen. Hur som helst är mycket av det ERROL skriver spam och om jag hade varit admin hade han varit avstängd för länge sen. *Hint hint*. Ähh, skriver inget som är emot reglerna, har inte skrivit ett skit om tex warez, har inte dragit upp nå gammla trådar... Så än blir ni inte av med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Han kallade Stell "jävla ålbete". Personpåhopp!!! Banna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Ähh, skriver inget som är emot reglerna, har inte skrivit ett skit om tex warez, har inte dragit upp nå gammla trådar... Så än blir ni inte av med mig Vem har sagt något om att bryta mot några regler? Det är helt upp till Admins att bestämma om en person är lämplig att vistas här eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Det värsta är att hans värderingar bara stärks av utanförskapet han sätts i när man bashar honom. Flight of the conchords - Think about it Edit: Denna passar mycket bättre. Dedikerad till Errols_trumma. Flight of the conchords - Albi the racist dragon [youtube-old]g9Qu3iP3RYA[/youtube-old] Redigerad 3 juni, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Vem har sagt något om att bryta mot några regler? Det är helt upp till Admins att bestämma om en person är lämplig att vistas här eller inte. 10 g ifall du bannar han. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 10 g ifall du bannar han. Fniss. En avsugning om du bannar honom. Fniss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Kunde fan inte låta bli att skratta då jag läste skiten. http://www.aftonbladet.se/foraldrar/tonar/article1698729.ab Såg en i 6-7an som har koperat de där och ingen av lärarna har märkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Haha va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 http://img211.imageshack.us/img211/9394/hahaanalincestyk2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 I helvete heller att ja gör. De finns inte ett skit dom gör som är rätt. Att försöka få dig att förstå att du och dina lekkamrater har fel är som att bära vatten i ett såll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Haha, kolla Carolina Kluft på förstanyheten på http://www.dn.se/ edit: kan ju lägga till bilden här också http://www.dn.se/content/1/c6/77/59/61/kluft2.jpg Redigerad 3 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Bra sång under gudstjänst (1.15) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts