ZcruweN Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Tjej blir dumpad i radio "Filmen" är sex minuter lång, och jag lovar er, att det är det värt. Tjejen blir totalt jävla ägd, och det är så jävla roligt.. Så jävla ägd. skrattade så mycket att jag började gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Hur kan du finna något stötande om du inte har kollat på den? Klart som tusan att du inte fattar om du inte klickar på länken. Rädd för varningstexter? Pussie. Meeeeeeeeeeeeh. Om någon länkar till något, men varnar med följande text (liknande som Vices): "Varnar känsliga personer, klippet innehåller starka slaktarscener och med mycket blod". Skulle inte du uppfatta det stötande? Och det känns väl lite onormalt och varna med denna text om det var en film på en pojke som trampade på en skalbagge? Jaja, vi stryker ett streck över detta missförstånd nu. Varningstexter är trots allt till för att man inte skall bli rädd när man klickar på länken utan förvarning, så det är väl en naturlig reaktion och inte klicka på en länk som man blir varnad för. Jag är inte rädd för varningstexten, utan för länken i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Lol, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Kaxa icke med den Danska tågtrafiken! läs hela sjuukt kul! Man kan nu köpa laglig knark i Danmark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tyckte denna sidan var lite småkul http://www.slutet.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Tyckte denna sidan var lite småkul http://www.slutet.se/ Den funkar inte :'( EDIT: haha, dagens lol är fan att jag slumpade använder på Playahead, och hittade Samuelson , samma bilder där som i sin avatar och signatur! fan va jorden är liten, haha kolla bilden Redigerad 17 januari, 2007 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) EDIT: haha, dagens lol är fan att jag slumpade använder på Playahead, och hittade Samuelson , samma bilder där som i sin avatar och signatur! fan va jorden är liten, haha kolla bilden HAHAHAHA! DET DÄR VAR ENORMT LOL! FYFAN VILKEN SLUMP, HAHA! Japp, där är han! Det är väl dags att avslöja hemlighetet. Den lilla killen som jag hade som avatar och jag är "han den andra". Den funkar inte :'( Vid ironi: Vid icke ironi: Läs vad det står på sidan. Det är den sista sidan på internet. Redigerad 17 januari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Moderaternas historia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Vad är bajs? Urban dictionary har svaret. Vad är sex? Samma sida har svaret " What kind of moron are you that you look up sex in the urban dictionary? Looking up sex??? Seriously, get off now before I turn off the internet. " The other son Redigerad 17 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Vad är bajs? Urban dictionary har svaret. Säg mig, vad betyder "Cocking"? Btw, skrivet att Sikorka(d). Edit: Hahaha. Skrattade åt detta: Redigerad 17 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vad är bajs? Urban dictionary har svaret. Vad är sex? Samma sida har svaret " What kind of moron are you that you look up sex in the urban dictionary? Looking up sex??? Seriously, get off now before I turn off the internet. " http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fitta Den har postats tidigare men kan inte låta bli att skratta åt: "Do you have a fitta?" "No I'm Female." "Ok. =(" "Bye!" "Bye!" "ok." hahahahaahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fitta Den har postats tidigare men kan inte låta bli att skratta åt: "Do you have a fitta?" "No I'm Female." "Ok. =(" "Bye!" "Bye!" "ok." hahahahaahh norwegian w.ord for dog I am walking with my dog jeg goknuller den våte fitta mi HAHAHAH Redigerad 17 januari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Men om man vill ha en videokamera, som man vill kunna spela in video med då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Lyssna på kärlekstårta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 SHIT OHMAGAD cykelmannen i gävle ps. 00.19 jag som går förbi i bakgrunden, närmast med ryggsäck Och dom i slutet känner jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) WARNING: Grymt vidrigt och pedofiliskt material, finns viss risk för självmord. String-Emil. http://www.string-emil.de/ Tror att den har blivit postad tidigare i Dagens Lol. Men wtf, den är värd det. Redigerad 17 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 String-Emil. http://www.string-emil.de/ Tror att den har blivit postad tidigare i Dagens Lol. Men wtf, den är värd det. Kommer inte att kunna somna inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Kommer inte att kunna somna inatt. Nu har du ju alltid material till ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 SHIT OHMAGAD cykelmannen i gävle ps. 00.19 jag som går förbi i bakgrunden, närmast med ryggsäck Och dom i slutet känner jag Now I shall ripe(?) u xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 SHIT OHMAGAD cykelmannen i gävle ps. 00.19 jag som går förbi i bakgrunden, närmast med ryggsäck Och dom i slutet känner jag Haha , wtf, honom har jag aldrig sett eller hört talas om, trots att jag brukar vara i Gävle relativt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts