iweX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 http://www.existenz.se/out.php?id=8058 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 http://www.existenz.se/out.php?id=8058 lol hahaha klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 [youtube-old]cchlJVhGDUY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Usch, han kysste den skäggig man. Redigerad 27 maj, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 [youtube-old]cchlJVhGDUY[/youtube-old] Bara av rent intresse, vad sökte du efter när du hittade denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Bara av rent intresse, vad sökte du efter när du hittade denna? Hahaha det du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Crice tribute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Hahaha det du... Let me guess.. Two men, lick, no girls Jag hoppas att detta inte är fallet Redigerad 28 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Bwahahah! Folk får smällar i ansiktet, filmat med höghastighetskamera! http://www.break.com/index/funny-slow-motion-punches.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Gert Fylkings Fredagsfräckis som spårade ur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Gert Fylkings Fredagsfräckis som spårade ur... Haha ganska bra, men hade det inte varit uppgjort så hade det varit riktigt riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Haha ganska bra, men hade det inte varit uppgjort så hade det varit riktigt riktigt kul. Jo den måste vara uppgjort då "Chefen" spelar asdåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 En av min polares film som "inspirerat Västerås skjutningen". http://youtube.com/watch?v=HIkgRgJSIjw http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2556618.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) I LOL'd! [youtube-old]81XolzElwR4[/youtube-old] EDIT: Fel video... Redigerad 28 maj, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Gert Fylkings Fredagsfräckis som spårade ur... Vette fan, lyssnat på RixFM fredag/måndag/tisdag/onsdag, dom har pratat om skämtet men inte nämnt nånting om att det har varit uppgjort.. Inte hört själva skämtet förrens nu dock, nice att fatta vad dom har pratat om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) I LOL'd! [youtube-old]81XolzElwR4[/youtube-old] EDIT: Fel video... Kollade igenom hela den första videon du postade istället. Var faktiskt jäkligt fascinerande. Redigerad 28 maj, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Best One Punch Knockout Ever Älskar den, speciellt när ghettobarnen kmr in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Gert Fylkings Fredagsfräckis som spårade ur... Jag begriper den inte riktigt... Kålle-och-Ada-skämtet var ju ingen poäng i som sagt, bara töntigt barnsligt. Men jag fattar inte ÅH, HAHAHA!! Precis när jag sitter och skriver, och har muttrat skämtet för mig själv flera gånger, "zigenare... hmm, vaddå, skulle nån sno tvålen för... nä... okej, om det var barnet som gjorde det då, vad har zigenare med saken att göra...", men sen slog det mig, fan vad sjukt skämt! Så jävla rasistiskt!! Så tabu, vilken sabla elak fräckis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Gert Fylkings Fredagsfräckis som spårade ur... Haha, bra där. Fylkling är en sann gladiator i striden mot pk-maffians framfart. --- Från FB: Ungjävel rider snel hest: [youtube-old]dBUZC_AmYY4[/youtube-old] Satan vad den drar iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts