Eudoros Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Men orka, ha självdistans nog att förstå att du ibland kan uppfattas som smörig. Watch out, för nu väntar nog dig en textvägg som får bibeln att blekna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Watch out, för nu väntar nog dig en textvägg som får bibeln att blekna. Haha, tänkte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Men orka, ha självdistans nog att förstå att du ibland kan uppfattas som smörig. Jag vet många brister hos mig (textväggar till exempel) och jag försöker bättra på de flesta av dem, men smörig vet jag inte att jag tycker att jag är. Därför ville jag ha ett exempel så jag vet hur man inte ska skriva i framtiden. Textvägg FTW. Redigerad 25 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag vet många brister hos mig (textväggar till exempel) och jag försöker bättra på de flesta av dem, men smörig vet jag inte att jag tycker att jag är. Därför ville jag ha ett exempel så jag vet hur man inte ska skriva i framtiden. Textvägg FTW. En början är ju att inte bry sig så himla mycket om vad andra tycker om en. The rest will follow .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag vet många brister hos mig (textväggar till exempel) och jag försöker bättra på de flesta av dem, men smörig vet jag inte att jag tycker att jag är. Därför ville jag ha ett exempel så jag vet hur man inte ska skriva i framtiden. Textvägg FTW. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=993916 Minns jag väl att jag höjde smörflaggan för, speciellt då hultenius inte hade visat sig på månader, omständigheterna kring tråden samt smileybruket etc. etc. Sedan är du väldigt seriös i alla sammanhang vilket inte är så vanligt på Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Flight of the Conchords - Jenny [youtube-old]mlYkIJVguCU[/youtube-old] Underbar vardagshumor. - Does he got my eyes? Does he look like me at all? - No, we adopted him, I can't believe you don't remember! It was a very difficult process! Redigerad 25 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vet inte om denna är postad förut [youtube-old]HECRXbGM7tU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Natthumor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Vet inte om denna är postad förut [youtube-old]HECRXbGM7tU[/youtube-old] Klassiker! Natthumor Haha, att man orkar! __________________________________ Ofta oavgjort Att löpa som en katt Gås attack! Redigerad 25 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 [youtube-old]VKEOFVCqZZY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Natthumor Pht . Jag hatar att jag älskar retard humor. Men kan man annat än skratta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Att löpa som en katt Hahaha! --- Haha, hittade på flashback: "Mikael slog till med ett riktigt topplopp i Göteborgsvarvet. Med nytt personligt rekord sprang han i mål på 21:a plats som bästa junior och som 5:e bästa svenska löpare. Mickes målsättning innan loppet var att springa på under 1.10 och öppna första milen på ca 32 minuter. Trots oerhörda problem med kramp i magen som varade mellan två och tolv kilometer!! lyckades Micke med sin målsättning. Milen öppnades på ca 32 minuter och sluttiden blev mycket imponerande 1.09,43. Mickes insats har en bragdstämpel över sig med tanke på magproblemen. Det är inte många löpare som hade visat den järnvilja och sprungit i mål på ett så imponerande sätt efter sådana problem som Micke hade. På köpet blev det ett nytt personligt rekord med 1 minut och 21 sekunder.” BILD (-varning ) Redigerad 26 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 [youtube-old]o9BTVOGwEng[/youtube-old] Favoriter i repris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 [youtube-old]K96yomKxad0[/youtube-old] hehe, citerar en ur filmens kommentarer: "låter som en drake som inte får fram eld" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Flight of the Conchords - Jenny [youtube-old]mlYkIJVguCU[/youtube-old] Underbar vardagshumor. - Does he got my eyes? Does he look like me at all? - No, we adopted him, I can't believe you don't remember! It was a very difficult process! Har redan blivit postad.... av mig. Fast den äger! Det är klockrent när han säger "But I dont use to eat so many saaandwitches!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Barnet [youtube-old]hcv8-LtIIBc[/youtube-old] humor eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Barnet [youtube-old]hcv8-LtIIBc[/youtube-old] humor eller inte? Dåliga skådespelare... not funi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Dåliga skådespelare... not funi. Håller med, Gubbens skratt i slutet förstörde nästan mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Barnet [youtube-old]hcv8-LtIIBc[/youtube-old] humor eller inte?Aha. Jag brast ut i garv när han sa "Mamma kommer dö" men sedan sabbades det utav att dom bara skojade :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts