Tux Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Men va i helvete! Andra gången nu.. (bild) Denna gången var det dock inte medvetet, och jag postade aldrig någon bild, utan bara en gmask lösning. Jävla admins. Proxy ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Vilket är för närvarande världens *största forum. *Om vi nu ser till medlemmarna och inte storleken på själva forumet. Förlåt, förlåt... sjukt trött. Jobbade 14 timmar igår... >< Redigerad 23 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 För alla oss som läst IKEA-instruktioner vid något tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Japansk death metal Det lustiga enligt mig är att killen behöver läsa texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 När Nygren inte cruisar runt med sin 50cc HD-liknande motorcykel ägnar han sig åt: Humor. Mr Perfect 1 Mr Perfect 2 Agent Victor - Super Mr Nygren Ni skulle bara träffa honom IRL. Han är lokalkändis här i Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag älskar gamla topics! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=330 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag älskar gamla topics! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=330 Fattar ingenting. I slutet av tråden är det massa olika... grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Jag älskar gamla topics! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=330 Om nåt år är väl rekordet 132 och... medlemmar? 1000? 2000? Fniss, We have 9 848 registered members Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 12:58 Our members have made a total of 991 313 posts edit: Snacka om cpig tråd, läggs alla raderade inlägg in i den eller nått? haha Redigerad 24 maj, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 HAHAHAHA! [youtube-old]oFXIALf9zDA[/youtube-old] 'Dick to the doc to the PHD - he's smarter than you - he studied biology!' Fett bra att göra en rolig flashfilm istället för att komma med motargument. Postade förut men ni måste inse hur jäkla genialiskt bra den här är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Fniss, We have 9 848 registered members Most users ever online was 729 on Apr 30 2008, 12:58 Our members have made a total of 991 313 posts edit: Snacka om cpig tråd, läggs alla raderade inlägg in i den eller nått? haha Någon måste mergat en jävla massa skittrådar med den. Minns att den låstes efter en superbump av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag älskar gamla topics! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=330 Trevlig läsning. Smileymissbruk ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hade inte sett det här förrän nu. Humor på hög nivå! - THE SOPRANOS! - THE SIMPSONS! - THE FORUM! Don't stop believing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Kollat lite forumhistoria. Roliga som satan. Stuan var Kebabrulle på den tiden. En spammer tyckte man då iaf. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15206 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15273 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hade inte sett det här förrän nu. Humor på hög nivå! Haha, Agenten! Men jag förstår inte riktigt champagneglaset, avtecknas jag som smörig eller... vad? Överanalyserar jag saker nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Men jag förstår inte riktigt champagneglaset, avtecknas jag som smörig eller... vad? Överanalyserar jag saker nu igen? Nope, du är helt rätt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) dubbelpostish. Redigerad 25 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 För alla oss som läst IKEA-instruktioner vid något tillfälle. Haha! Haha, Agenten! Men jag förstår inte riktigt champagneglaset, avtecknas jag som smörig eller... vad? Mjaa.. host.. Lite ibland kanske och grisen är ju en karikatyr, dvs det går ut på att överdriva saker och ting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Mjaa.. host.. Lite ibland kanske och grisen är ju en karikatyr, dvs det går ut på att överdriva saker och ting. Peka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Peka. Men orka, ha självdistans nog att förstå att du ibland kan uppfattas som smörig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts