Renard Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Kjell Bergkvist sätter folk på plats [youtube-old]DF4cSWcfPwU[/youtube-old] En gamal goding man aldrig tröttnar på Godis äter man på Lördagar, spring hem skitunge! *TUTUTUTUT* KAN DU HÅLLA KÄFT! Redigerad 21 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 That Soviet Union with their Russians were already getting it on with the moves! This should have been some real propaganda during the Cold War! [youtube-old]video[/youtube-old] = (video)Tänk om man under det kalla kriget hade släppt sargen lite och kört lite dans-battles! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Ojojoj! Lasse Granqvist är helt sjukt underbar! Ni som inte vet vem han är kan kolla in denna video. Kanske inte passar i humortråden, eller jo, den är rolig som bara den egentligen. [youtube-old]RjnSvpEBOLo[/youtube-old] Eller denna som är en annan klassiker! Oj vilka kommentarer, jag småler samtidigt som jag skrattar mig glad. Så underbar kommentator. Synd att han inte ska kommentera fotbolls-EM. [youtube-old]aRoXrd8UARk[/youtube-old] Redigerad 22 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 = Ser inte filmer på jobbets dator av någon anledning. Så jag ser inte din post. Är den samma som min? Sorry i så fall, brukar ha koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Naturen på susning.se. Oh, man kan inte annat än att älska självironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Finn ett fel... Svenska Ordspråk illustrerade Redigerad 22 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 OC Version: http://www.youtube.com/watch?v=3umNk9nVxbQ SNL Version: http://www.idkwtf.com/videos/latest-videos...l-digital-short Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 [youtube-old]RJM30CLkHeo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 *film* Lol, pantad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Pantadblondin "Hej, jag eeeeh.. Har haft en bra dag eeeeh.. hoppas ni har haft en lika bra dag eeeh.. Edit: [youtube-old]EVEX0gzOMlI[/youtube-old] Redigerad 22 maj, 2008 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 *Film* FJORTIS!!! GAAH!!! Skaffa et liv lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 [youtube ]RJM30CLkHeo[/youtube ] Nån kille eller tjej över arton :P Hennes huvudknyck utvecklades på dryga minuten till nackskada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vår nya uppgift i historia är att skriva en uppsats om feminism och som introduktion så skulle vi titta på en UR-dokumentär om feminism. Den var relativt tråkig med en random skygg invandrare som intervjuar okunniga tanter om feminism men .. MEN! Mellan dessa tafatta intervjuer visades det lite gamla filmklipp relaterade till ämnet med en berättarröst som snackade om feminismens historia. Det flyter på med klipp från andra världskriget med marchmusik och så säger berättarrösten "På den här tiden hade männen laglig rätt att aga sin hustru" och därefter "S-S-S-SMACK MY BITCH UP!!" och ett klipp visas där man ser en kvinna bli slagen av en bister herre och så slutar musiken tvärt och resten av dokumentären följer. Jag skrattade så att jag grät och läraren fick komma och rycka i mig så att jag skulle sluta. Hahahahha, så jääävla bisarrt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vår nya uppgift i historia är att skriva en uppsats om feminism och som introduktion så skulle vi titta på en UR-dokumentär om feminism. Den var relativt tråkig med en random skygg invandrare som intervjuar okunniga tanter om feminism men .. MEN! Mellan dessa tafatta intervjuer visades det lite gamla filmklipp relaterade till ämnet med en berättarröst som snackade om feminismens historia. Det flyter på med klipp från andra världskriget med marchmusik och så säger berättarrösten "På den här tiden hade männen laglig rätt att aga sin hustru" och därefter "S-S-S-SMACK MY BITCH UP!!" och ett klipp visas där man ser en kvinna bli slagen av en bister herre och så slutar musiken tvärt och resten av dokumentären följer. Jag skrattade så att jag grät och läraren fick komma och rycka i mig så att jag skulle sluta. Hahahahha, så jääävla bisarrt! Hahaha! Ytterst roligt. Jag skulle gärna vilja se den där dokumentären själv, bara förr att! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 [youtube-old]azUyLCVOcEw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Men va i helvete! Andra gången nu.. http://img379.imageshack.us/img379/4882/banned2df0.png Denna gången var det dock inte medvetet, och jag postade aldrig någon bild, utan bara en gmask lösning. Jävla admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Men va i helvete! Andra gången nu.. http://img379.imageshack.us/img379/4882/banned2df0.png Denna gången var det dock inte medvetet, och jag postade aldrig någon bild, utan bara en gmask lösning. Jävla admins. Du hade rätt! Samåka stavas med ett m. Gissar att du använder googlesök som rättstavningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Du hade rätt! Samåka stavas med ett m. Gissar att du använder googlesök som rättstavningsprogram. Aye, tycker det är en ypperlig ordrättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts