Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

That Soviet Union with their Russians were already getting it on with the moves! This should have been some real propaganda during the Cold War!

[youtube-old]video[/youtube-old]

=

(video)Tänk om man under det kalla kriget hade släppt sargen lite och kört lite dans-battles! :mf_doof:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj! Lasse Granqvist är helt sjukt underbar! Ni som inte vet vem han är kan kolla in denna video.

Kanske inte passar i humortråden, eller jo, den är rolig som bara den egentligen.

[youtube-old]RjnSvpEBOLo[/youtube-old]

Eller denna som är en annan klassiker! Oj vilka kommentarer, jag småler samtidigt som jag skrattar mig glad. Så underbar kommentator. Synd att han inte ska kommentera fotbolls-EM.

[youtube-old]aRoXrd8UARk[/youtube-old]

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vår nya uppgift i historia är att skriva en uppsats om feminism och som introduktion så skulle vi titta på en UR-dokumentär om feminism. Den var relativt tråkig med en random skygg invandrare som intervjuar okunniga tanter om feminism men .. MEN! Mellan dessa tafatta intervjuer visades det lite gamla filmklipp relaterade till ämnet med en berättarröst som snackade om feminismens historia. Det flyter på med klipp från andra världskriget med marchmusik och så säger berättarrösten "På den här tiden hade männen laglig rätt att aga sin hustru" och därefter "S-S-S-SMACK MY BITCH UP!!" och ett klipp visas där man ser en kvinna bli slagen av en bister herre och så slutar musiken tvärt och resten av dokumentären följer. Jag skrattade så att jag grät och läraren fick komma och rycka i mig så att jag skulle sluta. Hahahahha, så jääävla bisarrt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vår nya uppgift i historia är att skriva en uppsats om feminism och som introduktion så skulle vi titta på en UR-dokumentär om feminism. Den var relativt tråkig med en random skygg invandrare som intervjuar okunniga tanter om feminism men .. MEN! Mellan dessa tafatta intervjuer visades det lite gamla filmklipp relaterade till ämnet med en berättarröst som snackade om feminismens historia. Det flyter på med klipp från andra världskriget med marchmusik och så säger berättarrösten "På den här tiden hade männen laglig rätt att aga sin hustru" och därefter "S-S-S-SMACK MY BITCH UP!!" och ett klipp visas där man ser en kvinna bli slagen av en bister herre och så slutar musiken tvärt och resten av dokumentären följer. Jag skrattade så att jag grät och läraren fick komma och rycka i mig så att jag skulle sluta. Hahahahha, så jääävla bisarrt! :P

Hahaha! Ytterst roligt. Jag skulle gärna vilja se den där dokumentären själv, bara förr att! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor