Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) WTF, Dubbel Post. SRY Redigerad 18 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Men om du läser igen ser du att jag inte tyckte det var speciellt trevligt att lyssna på... Eller, ja, man kanske är rätt sjuk. Jag har sett en kille trycka ett spett igenom sin egna pungkula, 2 girls 1 cup, bilder på våldtagna människor utan att bli speciellt påverkad av det. Men det där... Det var verkligen som att få en sabel genom bröstkorgen. Efter att ha hört den igår natt blev jag helt skakis och mådde fysiskt illa, och jag mår fortfarande lite dåligt nu. Usch...! Såvitt jag minns brukar du dra Englaskämt? Det är bra mycket mer synd om Englas familj än en familj vars son inte ens är död. Edit: Läste om några som anklagade JMC också. Det kan mycket väl vara han som har PUBLICERAT det där klippet, men det är inte han som ringer. Det står tydligt i YouTube-beskrivningen att det inte är personen som publicerat den som är busringaren. I övrigt så var en stockholmare och någon ifrån Kiruna misstänkta, och JMC är ifrån Göteborg. Redigerad 18 maj, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Såvitt jag minns brukar du dra Englaskämt? Det är bra mycket mer synd om Englas familj än en familj vars son inte ens är död. Edit: Läste om några som anklagade JMC också. Det kan mycket väl vara han som har PUBLICERAT det där klippet, men det är inte han som ringer. Det står tydligt i YouTube-beskrivningen att det inte är personen som publicerat den som är busringaren. I övrigt så var en stockholmare och någon ifrån Kiruna misstänkta, och JMC är ifrån Göteborg. Alla är vi hypokriter... Men, ja, jag har tänkt lite på det. Men vad det gäller Engla, osv, känns det avlägset med tanke på att jag inte sett eller hört familjens reaktioner. Det man inte vet lider man inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 That Soviet Union with their Russians were already getting it on with the moves! This should have been some real propaganda during the Cold War! [youtube-old]KoQb8vb4blA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 That Soviet Union with their Russians were already getting it on with the moves! This should have been some real propaganda during the Cold War! [youtube-old]KoQb8vb4blA[/youtube-old] jävla stalin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Busig Charlie Manson Redigerad 18 maj, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Såvitt jag minns brukar du dra Englaskämt? Det är bra mycket mer synd om Englas familj än en familj vars son inte ens är död. Edit: Läste om några som anklagade JMC också. Det kan mycket väl vara han som har PUBLICERAT det där klippet, men det är inte han som ringer. Det står tydligt i YouTube-beskrivningen att det inte är personen som publicerat den som är busringaren. I övrigt så var en stockholmare och någon ifrån Kiruna misstänkta, och JMC är ifrån Göteborg. Att dra Englaskämt är ju inte egentligen taskigt mot familjen då dom med största sannolikhet inte märker när det händer alltid, att dock ringa upp någon och fejka ett dödsbud är bara sjukt. Om Jacker hade ringt upp Englas föräldrar och börjat dra englaskämt hade det ju dock vart sjukt, men det dom inte vet har dom inte ont av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 http://gizgiz.nu/englas_begravning.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 http://gizgiz.nu/englas_begravning.jpg Hahaha "karaokeversioner av sångerna på ceremonin" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 http://gizgiz.nu/englas_begravning.jpg Är det på riktigt? I så fall...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Är det på riktigt? I så fall...... Ja, det är på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vene hur kul ni tycker det är men jag tycker den är lite rolig, och sann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 http://gizgiz.nu/englas_begravning.jpg Finns den på englaska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Finns den på englaska? Varför skulle den? Det språket är ju utdött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Varför skulle den? Det språket är ju utdött. Jag vill dra på smilbanden, men jag kan bara inte. Här har ni en hellajbans film som inte kan beskrivas på bättre sätt än: [youtube-old]TkMh-WaWMJo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Britain's Got Talent - Family Affair - Vocal Harmonies [youtube-old]raIvf4to_fY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 The Jesus Christ light-switch http://jezebel.com/assets/resources/2008/01/jesus12808.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Nu är jag visserligen lite flummig men jag tyckte detta var jäkligt skoj hur tydlig den hårda 4chan-chargonen är - Diskussion om No Country For Old Men ( INNEHÅLLER SPOILERS ) 05/18/08(Sun)17:23:35 No.68200315 You're all dumb fucks if you don't understand the ending. The reason everyone dies but the sheriff and Chigur is because it isn't about heroics or good vs. evil or anything. It's about luck and chance. And luck and chance always exists. You can't kill it. It ends like that because the movie still goes on offscreen. This movie is an actual depiction of real life, and not some idealized western, despite the fact that that's what all of you were looking for. --- 05/18/08(Sun)17:28:44 No.68201046 >>68200315 i fucking understand you art fag, it just leaves one very unsatisfied, which is not a feeling i want when i pay fucking ten dollars to see a movie. Yes its artsy, etc, the randomness of human life and death, etc. But fuck that. They set it up as a thriller, making a contract with the audience that the two lead characters presented would have an epic confrontation. I have no problem with the story going on exactly as it did, i just wish they had shown louellen (sp) die instead of doing it offscreen. The story would have been the same, the message would have been the same, it just would have been a more satisfying experience to see him die, instead of doing it offscreen. Fuck your artsy pretentiousness. I get it, i just don't fucking like it, which i'm fully entitled to. It feels like they cut a corner because someone said "hey, wouldn't we be even more artsy as fuck if we just randomly show his dead body and not explain it?" fuck you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag pissar på dom!! [youtube-old]U4az3EbHugE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag pissar på dom!!Antingen så är har han någon form utav utvecklingskada och då är det bara ledsamt att de hänger ut honom sådär eller så är han en ny komiker och är världsbäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts