Joe Dirt Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 P-C? OJ!!!! Ursäkta P-C... Jacker var det visst!!! Grymma Jacker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 OJ!!!! Ursäkta P-C... Jacker var det visst!!! Grymma Jacker... Läs igenom Jackers inlägg igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har inte varit här på länge, men detta är jag vet inte hur fasansfullt roligt. Ralph, 13, köpte prostituerade för att kunna spela Halo med dom på sitt Xbox 360. Ralph's ambition is to one day become a politician. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 OJ!!!! Ursäkta P-C... Jacker var det visst!!! Grymma Jacker... Men om du läser igen ser du att jag inte tyckte det var speciellt trevligt att lyssna på... Eller, ja, man kanske är rätt sjuk. Jag har sett en kille trycka ett spett igenom sin egna pungkula, 2 girls 1 cup, bilder på våldtagna människor utan att bli speciellt påverkad av det. Men det där... Det var verkligen som att få en sabel genom bröstkorgen. Efter att ha hört den igår natt blev jag helt skakis och mådde fysiskt illa, och jag mår fortfarande lite dåligt nu. Usch...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Men om du läser igen ser du att jag inte tyckte det var speciellt trevligt att lyssna på... Eller, ja, man kanske är rätt sjuk. Jag har sett en kille trycka ett spett igenom sin egna pungkula, 2 girls 1 cup, bilder på våldtagna människor utan att bli speciellt påverkad av det. Men det där... Det var verkligen som att få en sabel genom bröstkorgen. Efter att ha hört den igår natt blev jag helt skakis och mådde fysiskt illa, och jag mår fortfarande lite dåligt nu. Usch...!Har du lyssnat på hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har du lyssnat på hela? Ja, från början till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Men om du läser igen ser du att jag inte tyckte det var speciellt trevligt att lyssna på... Eller, ja, man kanske är rätt sjuk. Jag har sett en kille trycka ett spett igenom sin egna pungkula, 2 girls 1 cup, bilder på våldtagna människor utan att bli speciellt påverkad av det. Men det där... Det var verkligen som att få en sabel genom bröstkorgen. Efter att ha hört den igår natt blev jag helt skakis och mådde fysiskt illa, och jag mår fortfarande lite dåligt nu. Usch...! Åh. Efter att sett videos på olika saker tar man det ju synligt/fysiskt/psykiskt eller hur man ska säga det. Men detta tar en mentalt, rejält mycket. Precis när mamman meddelar de andra att han avlidit och alla skriker, ujsch vad hemskt. Har lyssnat igenom den två gånger och man blir ju berörd, men jag har sett värre saker trots allt. Det du kände efter att hört denna kände jag efter att jag sett terrorister såga av huvudet på en helt levande person. Det var det enda jag gick och tänkte på i tre dagar och jag mådde riktigt skit hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Bland de roligaste (och sämsta) artiklarna jag har läst: klick. Med temat ”i fartsyndarnas hjulspår” är första anhalt Strandvägen, där fastighetsmiljardären Sven-Olof Johansson med Realtid.se i passagerarstolen pressade upp sin Ferrari i 150 kilometer i timmen. Det är rusningstrafik, men även när det blir luckor i trafiken är intrycket ”från brottsplatsen” att det var djärvt av Johansson att komma upp i den hastigheten. Johansson själv hörde av sig efter publiceringen i Realtid.se om provturen. – Kan ni inte ta bort artikeln? undrade han och var orolig över att bli polisanmäld. Realtid.se lovar i alla fall att säga till polisen att vi hittade på allt för att göra artikeln intressant. Redigerad 17 maj, 2008 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Backstreet boys parodi av deras låt haha gillar slutet av låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Backstreet boys parodi av deras låt haha gillar slutet av låten Blast to the past. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Backstreet boys parodi av deras låt haha gillar slutet av låten Allvarligt talat, den där är äldre än internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Allvarligt talat, den där är äldre än internet... Mm, lyssnade på den för flera flera år sen. Ville bara lägga upp här för de som inte har sett Redigerad 17 maj, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Allvarligt talat, den där är äldre än internet... My god, fanns backstreet bögs då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fick mig att asgarva. http://jagarhard.bilddagboken.se/p/main.html (Not safe for work) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ok, jag satt och lekte på forumet som vanligt, och gick in på topicen "Bilder på er" eller nå't sånt. Och precis när jag gick in där kom då Sara, min lilla storasyster. Och StellHell, som hade skapat den topicen, hade lagt upp en bild på sej själv där. Och min syrra vrålade så fönsterrutorna vibrerade: -HAN VA GULLIG, VEM E DET!?!?!?!? och tvingade mig att skicka ett pm och berätta det. Ojj, blev lite mycket. Fick mig att röra på smilbanden så här på den tidiga morgonkvisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fick mig att röra på smilbanden så här på den tidiga morgonkvisten. Inga dåliga grejer att få big vercettis syrra över nätet sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Oj, vad jag totalt missat Charlie the Unicorn - Shun the unbelievers! [youtube-old]Q5im0Ssyyus[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Oj, vad jag totalt missat Charlie the Unicorn - Shun the unbelievers! [youtube-old]Q5im0Ssyyus[/youtube-old] Den är minst 3 år gammal men .. håller fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Vad har du på pizzan? [youtube-old]Q-VM1g5DUY8[/youtube-old] Kommer ihåg att vi tyckte detta ord var skitkul på högstadiet. Redigerad 18 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vad har du på pizzan? [youtube-old]Q-VM1g5DUY8[/youtube-old] Kommer ihåg att vi tyckte detta ord var skitkul på högstadiet. Hahaha, Hon är helt omedveten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts