Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

OJ!!!! Ursäkta P-C... Jacker var det visst!!! Grymma Jacker... :confused:

Men om du läser igen ser du att jag inte tyckte det var speciellt trevligt att lyssna på...

Eller, ja, man kanske är rätt sjuk. Jag har sett en kille trycka ett spett igenom sin egna pungkula, 2 girls 1 cup, bilder på våldtagna människor utan att bli speciellt påverkad av det. Men det där... Det var verkligen som att få en sabel genom bröstkorgen. Efter att ha hört den igår natt blev jag helt skakis och mådde fysiskt illa, och jag mår fortfarande lite dåligt nu. Usch...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om du läser igen ser du att jag inte tyckte det var speciellt trevligt att lyssna på...

Eller, ja, man kanske är rätt sjuk. Jag har sett en kille trycka ett spett igenom sin egna pungkula, 2 girls 1 cup, bilder på våldtagna människor utan att bli speciellt påverkad av det. Men det där... Det var verkligen som att få en sabel genom bröstkorgen. Efter att ha hört den igår natt blev jag helt skakis och mådde fysiskt illa, och jag mår fortfarande lite dåligt nu. Usch...!

Har du lyssnat på hela?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh. Efter att sett videos på olika saker tar man det ju synligt/fysiskt/psykiskt eller hur man ska säga det. Men detta tar en mentalt, rejält mycket. Precis när mamman meddelar de andra att han avlidit och alla skriker, ujsch vad hemskt. Har lyssnat igenom den två gånger och man blir ju berörd, men jag har sett värre saker trots allt. Det du kände efter att hört denna kände jag efter att jag sett terrorister såga av huvudet på en helt levande person. Det var det enda jag gick och tänkte på i tre dagar och jag mådde riktigt skit hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bland de roligaste (och sämsta) artiklarna jag har läst: klick. :)

Med temat ”i fartsyndarnas hjulspår” är första anhalt Strandvägen, där fastighetsmiljardären Sven-Olof Johansson med Realtid.se i passagerarstolen pressade upp sin Ferrari i 150 kilometer i timmen.

Det är rusningstrafik, men även när det blir luckor i trafiken är intrycket ”från brottsplatsen” att det var djärvt av Johansson att komma upp i den hastigheten.

Johansson själv hörde av sig efter publiceringen i Realtid.se om provturen.

– Kan ni inte ta bort artikeln? undrade han och var orolig över att bli polisanmäld.

Realtid.se lovar i alla fall att säga till polisen att vi hittade på allt för att göra artikeln intressant.

:confused:

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, jag satt och lekte på forumet som vanligt, och gick in på topicen "Bilder på er" eller nå't sånt. Och precis när jag gick in där kom då Sara, min lilla storasyster. Och StellHell, som hade skapat den topicen, hade lagt upp en bild på sej själv där. Och min syrra vrålade så fönsterrutorna vibrerade:

-HAN VA GULLIG, VEM E DET!?!?!?!? och tvingade mig att skicka ett pm och berätta det. Ojj, blev lite mycket. :D

Fick mig att röra på smilbanden så här på den tidiga morgonkvisten. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor