Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Ganska lång, men lätt värt det http://www.gametrailers.com/player/32245.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Tokio Hotel skall tydligen flytta till USA... http://img134.imageshack.us/img134/6171/asd9ou0.jpg ... Tihi? Hahaha! Man måste ju bara älska alla Tkio Hotel-tjejer på bilddagboken. De är så jävla roliga :) Hahahaha! Pic #2, lulz! Så sant som det var sagt! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** [youtube-old]yAOUmAeyf5I[/youtube-old] Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. Redigerad 17 maj, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** [youtube-old]yAOUmAeyf5I[/youtube-old] AMEN VAD I HELA JÄVLA MARIA MAGDALENAS FITTA .. ! Klarade av typ hennes första reaktion sen .. nej .. jävla cphorhelvetes jävla pissidioter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** yAOUmAeyf5I Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. Usch.. Lyckades lyssna igenom hela, men det var inte lätt. Tänk vilken lättnad när dem upptäcker att det är skitsnack.. Fy fan.. -------------------------------------------------------------------------------- [youtube-old]KIk26JT4XDY[/youtube-old] Redigerad 17 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 LAN - Trött? Kanske, men damn! Warning: Maybe natthumor: The last smurf eat mahi mahi! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** [youtube-old]yAOUmAeyf5I[/youtube-old] Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. JMC hängde på gtasajten förr i tiden och hade en del skumma åsikter och idéer, notera gta3-fonten. Kan mycket väl vara samma kille. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7858 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 JMC hängde på gtasajten förr i tiden och hade en del skumma åsikter och idéer, notera gta3-fonten. Kan mycket väl vara samma kille. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7858 Jag tyckte väl att JMC kändes bekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 HAHAHAHA! :) [youtube-old]oFXIALf9zDA[/youtube-old] 'Dick to the doc to the PHD - he's smarter than you - he studied biology!' Fett bra att göra en rolig flashfilm istället för att komma med motargument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** [youtube-old]yAOUmAeyf5I[/youtube-old] Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. Till och med JAG som älskar störda och sjuka busringningar tycker att detta är över gränsen. Jävla idioter. Ingen humor nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. Not fun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** yAOUmAeyf5I Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. Phunneh! Inte själva samtalet, men hur dumjäveln får idén. Hur han låter som en efterbliven bög, hur folket skriker, ja. Genomtänkt till toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://img120.imageshack.us/img120/70/grannenfy5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) http://img120.imageshack.us/img120/70/grannenfy5.jpg Oj, vad det där lär vara medvetet (sjukt kul, hursomhelst!) Redigerad 17 maj, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 http://img120.imageshack.us/img120/70/grannenfy5.jpg Haha, tanten längst till höger är ju en styckmördare isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hmm, kom precis över denna. Vet inte om den postats förr, men känsliga varnas på riktigt då den innehåller starka känslor! Jag, som brukar kunna skratta åt de mest oetiska saker, kände mig mycket illa till mods när jag lyssnade. En kille busringer med ett falskt dödsbud (på svenska). ** KÄNSLIGA VARNAS ÅTERIGEN ** Jag postar den här eftersom att vissa kanske skrattar åt det... Fråga mig inte varför dock. Stängde av efter "NEJ NEJ" i början. Orkade inte mer. Jävla fittor som gör så här mot folk. Hoppas den jäveln förlorar alla han älskar i en bussolycka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Stängde av efter "NEJ NEJ" i början. Orkade inte mer. Jävla fittor som gör så här mot folk. Hoppas den jäveln förlorar alla han älskar i en bussolycka! Jag tycker att samtalet var mer än hemskt och vet inte hur P-C kan tolka det som humor genom att lägga dit den på Humortråden men som sagt, visst han ska inte göra såhär och har säkert någon psykisk störning men bara för det så ska han ju inte förlora sin kära (om han nu har en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Stängde av efter "NEJ NEJ" i början. Orkade inte mer. Jävla fittor som gör så här mot folk. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/hug.gif Hoppas den jäveln förlorar alla han älskar i en bussolycka! http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/thumbdown.gif Fingerdans! [youtube-old]RoK0OKoRbRQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag tycker att samtalet var mer än hemskt och vet inte hur P-C kan tolka det som humor genom att lägga dit den på Humortråden men som sagt, visst han ska inte göra såhär och har säkert någon psykisk störning men bara för det så ska han ju inte förlora sin kära (om han nu har en) P-C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts