Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag var påväg till skolan idag med nytvättade vita kläder på mig. Sedan uppe i ett trädd ser jag två duvor, så jag börjar flaxa vilt med armarna vilket man kan göra när man ser en fågel (de tror att man är en större rovfågel) för att skrämma bort dom. Kunde inte någon jävel bara ha påmint mig att jag hade en öppen yoggi yalla i handen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var påväg till skolan idag med nytvättade vita kläder på mig. Sedan uppe i ett trädd ser jag två duvor, så jag börjar flaxa vilt med armarna vilket man kan göra när man ser en fågel (de tror att man är en större rovfågel) för att skrämma bort dom. Kunde inte någon jävel bara ha påmint mig att jag hade en öppen yoggi yalla i handen ;)

Haha, jag har alltid haft lite problem med simultanförmåga och allt sånt därt (edit. viss överdrift). Höll en tallrik med fil i ena handen i matsalen samtidigt som jag skulle fylla på vatten i ett glas, hör ett svärord i ögonblicket efter från min kompis som har blivit "filad". Byxorna och allt. >_<

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor