Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

jakob säger: The Killers är typ anledningen att jag fick mvg i matte på högstadiet

jakob säger: jag satt tyst med mp3 och lyssnade på the killers istället för att prata bort lektionerna..

| Gust | säger: haha gutt , musiken bidrar med mycket

jakob säger:verkligen! hahaha, kalle fick ju ipod av sin mamma eftersom han har koncentrationssvårigheter

| Gust | säger: hahahaha , då ska du få veta ngt lite roligare. jag fick en av skolan i 9an för att jag skulle lugna ner mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

länka inte 4chan, dom raderar posts efter cirka 2-30 minuter :confused:

"Dom raderar" är dock inte sant.

Allt som inte bumpas och åker bak till sidan 10 raderas automatiskt av systemet. Alla trådar som dessutom blir fulla kan inte bumpas och raderas således också tillslut. Det är därför folk skapar samma trådar för att fortsätta "diskutera" i.

Här är också sage funktionen en bra sak för att få bort spam. Sage är när du postar i en tråd för att fylla utrymmet så den ska bli full och raderas utan att du bumpar tråden i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[youtube-old]Ios0HREwG6g[/youtube-old]

:P:confused:

Jag har lite inside information om "Kom igen nu Britt-Marie, kör för fa-an"-killen. Det är nämligen min systers jobbarkompis lillebror. Han har blivit kändis, och folk kommer fram och pratar med honom på stan! :wub: Han har därför rakat av sig håret för att inte bli igenkänd så lätt. Haha, så underbart. :wub:

För er som inte vet vad jag pratar om:

[youtube-old]w5MTdkPgKc8[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.belladuger.se/

Herregud. Det är så pinsamt så det inte är sant. Sedan att de går till attack mot en annan sida (rivalerna) istället för att skriva om självaste 'bella'.

(Nu är det så att deras server inte verkar palla trycket, men sidan fungerar stundtals)

LOLBOLL!

Isabella får flera tusen att skippa ciggen!

Isabella är imot rökning. Men till skillnad från många andra som vill minska rökningen i landet så gjorde hon för ett tag sedan slag i saken och startade en “anti rökar” grupp som fick över 6000 medlemmar. Detta hjälpte säkert många att få styrkan att skippa ciggen. Starkt jobbat Bella!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor