iweX Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) Redigerad 21 april, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Bahahahahaha!! Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 han är nog inte så pigg på att åka hiss igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 han är nog inte så pigg på att åka hiss igen... Det där var ju inte ens kul. Jag vet själv hur det är att sitta fast i en hiss och judging by his reaction så var han säkert nära på att förlora förståndet flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Det där var ju inte ens kul. Jag vet själv hur det är att sitta fast i en hiss och judging by his reaction så var han säkert nära på att förlora förståndet flera gånger. True that. Får nästan rysningar när jag tänker på hur det kändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Love between cat and dog Sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 (redigerad) [youtube-old]5F22sYA67j0[/youtube-old] Hahaha. [youtube-old]QwnFBmDpfK0[/youtube-old] Redigerad 21 april, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 American Beauty in 5 seconds! [youtube-old]IbS4fSCljGI[/youtube-old] Hahahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Spiders on drugs. [youtube-old]sHzdsFiBbFc[/youtube-old] Hur kan man inte älska den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Spiders on drugs. [youtube-old]sHzdsFiBbFc[/youtube-old] Hur kan man inte älska den? HHAHAAHA!! först trodde jag det var seriöst hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 [youtube-old]vccZS_8qOgo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Är det bara jag som tycker detta var kul, man ska slå ett rekord genom att skicka iväg en prästjävel med en massa heliumballonger. I luften ropar han ut på komradion "hur använder man gpsen så jag kan ge er min position..." - och nu är han försvunnen. Flyger omkring helt random någonstans Aftonbladet video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 HHAHAAHA!! först trodde jag det var seriöst hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Är det bara jag som tycker detta var kul, man ska slå ett rekord genom att skicka iväg en prästjävel med en massa heliumballonger. I luften ropar han ut på komradion "hur använder man gpsen så jag kan ge er min position..." - och nu är han försvunnen. Flyger omkring helt random någonstans Aftonbladet video Så klantigt att det blir roligt. Tragiskt om han har störtat och dött någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Så klantigt att det blir roligt. Tragiskt om han har störtat och dött någonstans. En präst mindre i världen. Success. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 True that. Får nästan rysningar när jag tänker på hur det kändes. Same, obehag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Haha ------------------------------------------------------------------------------------------------------- [youtube-old]4dneLQY6ZVk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts