Pixiegnom Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Lol? Tycker folk verkligen sånt där är kul? Pojken påminde lite om Amy Diamond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 http://img253.imageshack.us/img253/1814/cannabisgj5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 *bild* True, true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Debatt i irakisk TV om hurvida Jorden är platt eller ej. [youtube-old]wppjYDj9JUc[/youtube-old] Vi kanske borde sluta säga att jorden är rund, eftersom det uppenbarligen går emot vad Koranen säger och därmed kan förolämpa muslimer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Debatt i irakisk TV om hurvida Jorden är platt eller ej. [youtube-old]wppjYDj9JUc[/youtube-old] Vi kanske borde sluta säga att jorden är rund, eftersom det uppenbarligen går emot vad Koranen säger och därmed kan förolämpa muslimer? "So far no doctor has succeeded in understanding how the eye works" x10000 "What I say is based on Koranic science. He bases his arguments on the kind of science that I reject categorically - The modern science they teach in the schools. This science is a heretic innovation that has no confirmation in the Koran. " x100000000000 Jag dör. Jag vill döda. Jag vill spränga muslimland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Debatt i irakisk TV om hurvida Jorden är platt eller ej. [youtube-old]wppjYDj9JUc[/youtube-old] Vi kanske borde sluta säga att jorden är rund, eftersom det uppenbarligen går emot vad Koranen säger och därmed kan förolämpa muslimer? "This is because the moon is half the size of the sun." "The moon's diameter is 1,200,000 km, while that the sun is 2,400,000 km." Wait, what? Multiple-Combo-Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 [youtube-old]rELkI5tv3Z4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Har för mig att den är postad förut, men den är värd att posta igen. [youtube-old]v3FOOU4hUDc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2008 Debatt i irakisk TV om hurvida Jorden är platt eller ej. [youtube ]wppjYDj9JUc[/youtube ] Vi kanske borde sluta säga att jorden är rund, eftersom det uppenbarligen går emot vad Koranen säger och därmed kan förolämpa muslimer? Ytterligare ett bevis på att man inte kan få ordning på folk som redan är hjärntvättade. Det gäller all religion, både USAs äckliga kristendom och mellanösterns (stor bokstav?) eviga tjat om Koranen Det gäller ID/kreationism/anti-evolution Det gäller också miljöförstöring. Folk över 50 fattar inte att det inte är bra att åka SUV varje dag, och det går inte att övertala någon av "folkgrupperna" ovan om att de har fel. Ska man bli av med idiotin ovan finns det bara två sätt, därför att övertyga folk om sanningen går inte. Antingen ställer man upp alla på led och skjuter dem en efter en (eller om ni har andra förslag), eller så låter man dem hållas och lär ut sanningen till nästa generation istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Debatt i irakisk TV om hurvida Jorden är platt eller ej. [youtube-old]wppjYDj9JUc[/youtube-old] Vi kanske borde sluta säga att jorden är rund, eftersom det uppenbarligen går emot vad Koranen säger och därmed kan förolämpa muslimer? Hahaha! Jorden är rund! Haha! Vad löjligt! Alla som har läst åtminstone ett par kurser i oförsonlig astronomi vid det Osynliga Universitet vet ju att världen är platt och ligger på fyra gigantiska elefanter, en i varje väderstreck, som i sin tur står på en enorm kosmisk sköldpadda som makligt simmar fram genom multiversum. Sköldpaddan är den enda varelsen i tillvaron som vet exakt vart han (eller är det en hon?) är på väg. En rund värld går ju direkt mot allt logiskt och rationellt resonemang! Hahaha! Hur skulle folk på undersidan undvika att trilla bort?! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 [youtube-old]rELkI5tv3Z4[/youtube-old] Haha! For the record - det är jag som ropar och hörs mest hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 [youtube-old]rELkI5tv3Z4[/youtube-old] Hörde jag Friberg uttalas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Nice one! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 http://www.revver.com/video/599587/skype-p...ery-funny-nsfw/ Kanske inte crazy fun, men rätt skoj ändååååå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Explosm är ett så himla bra tidsfördriv. Riktigt roligt En del fynder idag. Kan inte beskriva med ord hur otrolig högt jag skrattade åt nummer fem och nio. Finns inte BBcode till en del så jag länkar istället. Klicka för större! Ett Två Klick Tre Fyra Klick Fem Sex Sju Åtta Nio Redigerad 20 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 HAHAHAHA FEMMAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Femman va fan rolig. 9:an däremot förstår jag inte va du såg för roligt i.. Men man ska ju inte lägga sig i andras humor Resten va som Cyanide and Happiness brukar vara.. FREAKIN FUNNY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 At first i was like , but then i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts