P-C Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! Taskigt, men sammtidigt roligt på något annorlunda sett... Måste vara min torra flen humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! Haha. Har dom redan börjat komma med sånna. --- [youtube-old]nTQOpibv_OA[/youtube-old] Redigerad 16 april, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Fick den där bilden på henne på cykeln i huvudet och kunde verkligen inte hålla mig. Jag verkligen låg på golvet och grät av skratt just för att det var så jäkla osmakligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Fick den där bilden på henne på cykeln i huvudet och kunde verkligen inte hålla mig. Jag verkligen låg på golvet och grät av skratt just för att det var så jäkla osmakligt. Hahahahaaha. Åh. Fyfan. Berättade för pappa, han försökte hålla sig men kunde inte. akob säger: vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? li säger: nej jag vet inte.. berätta jakob säger: Engla. li säger: vet inte om jag ska skrattade eller gråta :li säger: jag klarar inte av att man tycker sånt är kul li säger: det är sjukt Redigerad 16 april, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! Haha, det var länge sedan man uppskattade svart humor lika mycket som nu! Har varit noga med att inte berätta det för någon i min nära bekantskap för dom kommer tycka att jag är psykiskt sjuk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! http://img522.imageshack.us/my.php?image=englajl3.jpg Vad var det sista Engla åt? peddo-fil Redigerad 16 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? Svar: Engla! Vad var det sista Engla åt? peddo-fil Skratta eller inte skratta, det är frågan. Oh, what the hell. Alla barnen träffade en tidningsredaktör, men inte Engla för hon hade redan mött sin lastbilschaufför . Redigerad 16 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 [youtube-old]3eZBevXohCI[/youtube-old] Ahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Kanske gammal men [youtube-old]b0UvgYotpMw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Alla barnen träffade en tidningsredaktör, men inte Engla för hon hade redan mött sin lastbilschaufför . Som alla sagt, en blandning av och . Mest . Redigerad 17 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! [youtube-old]7QLSRMoKKS0[/youtube-old] Redigerad 17 april, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Zombies gillar sköldpaddor. [youtube-old]CMNry4PE93Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! [youtube-old]7QLSRMoKKS0[/youtube-old] Vilket skratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! [youtube-old]7QLSRMoKKS0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 http://img181.imageshack.us/img181/6261/soncstcknb3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 [youtube-old]6Ml7kr-eurc&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! [youtube-old]7QLSRMoKKS0[/youtube-old] [youtube-old]AOm9BJLh0hg[/youtube-old] Redigerad 17 april, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Garvade så jäkla hårt åt det som händer runt 01:33. [youtube-old]4dZeqgW28T0&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts