Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

<tHiSiSbOb> I just lost a friend... He got into a car accident... Young people can die too. I just played starcraft with him the other day....

<black_mage_s> Well, there is always the single player campaign.

<Ali_mastah> so our exam finishes and i go to hand my paper in about 2 mins late, and the tite-arsed teacher says "sorry no more exams to be handed in it's too late you get zero" so i go "DO YOU KNOW WHO I AM!" and she goes all cocky and says "no, i do not" so i go "good" i pick up the papers and slid my exam in somewhere in the middle of them all.

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<Ali_mastah> so our exam finishes and i go to hand my paper in about 2 mins late, and the tite-arsed teacher says "sorry no more exams to be handed in it's too late you get zero" so i go "DO YOU KNOW WHO I AM!" and she goes all cocky and says "no, i do not" so i go "good" i pick up the papers and slid my exam in somewhere in the middle of them all.

>_<

Lär vara fejk. Har hört exakt samma historia från min pappa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: @Vice.: Åh, fyfan. Det där var knappast roligt, var är din legendariska "varning för känsliga"-stämpel som brukar komma upp?

Ja jäklar den glömmde jag! ><

Där ser ni!!!

Att 18+-stämpla inslag är toppenbra, nu tyckte Henkibojj att det var eräligt, och han hade kunnat slippa se det om jag varnat. :cry::o

kafsyefq9ay8.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jäklar den glömmde jag! ><

Där ser ni!!!

Att 18+-stämpla inslag är toppenbra, nu tyckte Henkibojj att det var eräligt, och han hade kunnat slippa se det om jag varnat. :o:(

18+ kanske inte vore rätt stämpel den här gången, men du kunde sagt att det var en jävligt äcklig tandutdragning mitt på gatan med skitiga instrument och våldsam tandläkare istället för att posta i humortråden och säga att det var intressant. Det var inte kul eller intressant, bara brutalt och äckligt :cry: Är inte tandläkarrädd men jag gillar inte tandläkarsprutor (dåliga upplevelser, jag mådde väldigt illa efter en spruta) eller att dra ut tänder (som jag senast gjorde hos tandläkaren när jag var 12).

:)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18+ kanske inte vore rätt stämpel den här gången, men du kunde sagt att det var en jävligt äcklig tandutdragning mitt på gatan med skitiga instrument och våldsam tandläkare istället för att posta i humortråden och säga att det var intressant. Det var inte kul eller intressant, bara brutalt och äckligt :cry: Är inte tandläkarrädd men jag gillar inte tandläkarsprutor (dåliga upplevelser, jag mådde väldigt illa efter en spruta) eller att dra ut tänder (som jag senast gjorde hos tandläkaren när jag var 12).

:o

Tyckte du verkligen att det var så äckligt?

Ah, inte meningen, ber om ursäkt.

Okej, vi provar igen då. =)

Viktig information till nyblivna föräldrar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade en fin quote som passar bra in här! :o

Well said.

:cry:

EDIT: @Vice.: Åh, fyfan. Det där var knappast roligt, var är din legendariska "varning för känsliga"-stämpel som brukar komma upp?

Äsch, Tweaka inte. Det där var ju inget att bli uppskakad av, bättre med en street-Zahnarzt än ingen Zahnarzt alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor