Plaisir Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Probably kinda old... [youtube-old]rj1EDNVQsgY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Probably kinda old... [youtube-old]rj1EDNVQsgY[/youtube-old] Yeah! [youtube-old]yZFyckQE6Es[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Vadå ecstasy? - - - Påskharen... [youtube-old]Wqz0YtSCetg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Skit kul kanske gammalt men "what the hell" [youtube-old]Sv5iEK-IEzw[/youtube-old] [youtube-old]KIk26JT4XDY[/youtube-old] Redigerad 15 april, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 <tHiSiSbOb> I just lost a friend... He got into a car accident... Young people can die too. I just played starcraft with him the other day.... <black_mage_s> Well, there is always the single player campaign. Så elakt men ändå roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 <tHiSiSbOb> I just lost a friend... He got into a car accident... Young people can die too. I just played starcraft with him the other day.... <black_mage_s> Well, there is always the single player campaign. <Ali_mastah> so our exam finishes and i go to hand my paper in about 2 mins late, and the tite-arsed teacher says "sorry no more exams to be handed in it's too late you get zero" so i go "DO YOU KNOW WHO I AM!" and she goes all cocky and says "no, i do not" so i go "good" i pick up the papers and slid my exam in somewhere in the middle of them all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 <Ali_mastah> so our exam finishes and i go to hand my paper in about 2 mins late, and the tite-arsed teacher says "sorry no more exams to be handed in it's too late you get zero" so i go "DO YOU KNOW WHO I AM!" and she goes all cocky and says "no, i do not" so i go "good" i pick up the papers and slid my exam in somewhere in the middle of them all. Lär vara fejk. Har hört exakt samma historia från min pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Lär vara fejk. Har hört exakt samma historia från min pappa. Fortfarande iskallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Lär vara fejk. Har hört exakt samma historia från min pappa. Din pappa kanske använder mIRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Din pappa kanske använder mIRC. Och där fick du till det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Lär vara fejk. Har hört exakt samma historia från min pappa. Japp, har en reklamfilm där dom gör exakt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Tihi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Ja, det här är egentligen inte kul, mer intressant. Tandläkare i Iniden: [youtube-old]igerbevGueQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Jag hittade en fin quote som passar bra in här! Vote: Nej. Att ta mitt liv är bland det sista jag skulle göra. EDIT: @Vice.: Åh, fyfan. Det där var knappast roligt, var är din legendariska "varning för känsliga"-stämpel som brukar komma upp? Redigerad 15 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 EDIT: @Vice.: Åh, fyfan. Det där var knappast roligt, var är din legendariska "varning för känsliga"-stämpel som brukar komma upp? Ja jäklar den glömmde jag! >< Där ser ni!!! Att 18+-stämpla inslag är toppenbra, nu tyckte Henkibojj att det var eräligt, och han hade kunnat slippa se det om jag varnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Ja jäklar den glömmde jag! >< Där ser ni!!! Att 18+-stämpla inslag är toppenbra, nu tyckte Henkibojj att det var eräligt, och han hade kunnat slippa se det om jag varnat. 18+ kanske inte vore rätt stämpel den här gången, men du kunde sagt att det var en jävligt äcklig tandutdragning mitt på gatan med skitiga instrument och våldsam tandläkare istället för att posta i humortråden och säga att det var intressant. Det var inte kul eller intressant, bara brutalt och äckligt Är inte tandläkarrädd men jag gillar inte tandläkarsprutor (dåliga upplevelser, jag mådde väldigt illa efter en spruta) eller att dra ut tänder (som jag senast gjorde hos tandläkaren när jag var 12). Redigerad 16 april, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 18+ kanske inte vore rätt stämpel den här gången, men du kunde sagt att det var en jävligt äcklig tandutdragning mitt på gatan med skitiga instrument och våldsam tandläkare istället för att posta i humortråden och säga att det var intressant. Det var inte kul eller intressant, bara brutalt och äckligt Är inte tandläkarrädd men jag gillar inte tandläkarsprutor (dåliga upplevelser, jag mådde väldigt illa efter en spruta) eller att dra ut tänder (som jag senast gjorde hos tandläkaren när jag var 12). Tyckte du verkligen att det var så äckligt? Ah, inte meningen, ber om ursäkt. Okej, vi provar igen då. =) Viktig information till nyblivna föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Jag hittade en fin quote som passar bra in här! Well said. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif EDIT: @Vice.: Åh, fyfan. Det där var knappast roligt, var är din legendariska "varning för känsliga"-stämpel som brukar komma upp? Äsch, Tweaka inte. Det där var ju inget att bli uppskakad av, bättre med en street-Zahnarzt än ingen Zahnarzt alls. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Haha, är det bara jag som får deja vu? == [youtube-old]tnfEx7yg1v0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Antar att alla har sett "I'm F*cking Matt Damon", kanske även "I'm F*cking Ben Affleck" som är svaret från killen som den första var riktad till, men inte så rolig. Nu kommer Hillary Clintons I'm F*cking Obama. [youtube-old]skIlZflDs9Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts