JSHC Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Det är skälet till det här! http://img389.imageshack.us/img389/5194/namnlsau7.png Nej, det där, är... GETREVOLUTION! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Nej, det där, är... GETREVOLUTION! Nah. Ang girl laughing: Klarar er? Från att skratta eller att stänga av? Jag började skratta vid 0:37 och jag stängde av någon gång runt 2:10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 I lol'd! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44746 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 I lol'd! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=44746 Hehe. Han har sökt till moderator, va? Jag kollade lite i mina gamla posts. Hittade det här. Det är bara ljug! Min pappa har spelat i allsvenskan.Dock väldigt längesen men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Hehe. Han har sökt till moderator, va? Ja, proffsigt beteende. "Jag är egentligen en snäll, omtänksam och ganska trevlig kille (det är mina vänners beskrivning av mig) på snart 17 år som inte alls är den sortens person jag utgett mig för att vara.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Vad försöker han göra egentligen? Rentvå sitt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Vad försöker han göra egentligen? Rentvå sitt nick? Han vill väl satsa på att bli respekterad. Var det inte Cortez som skickade runt PM där han bad alla om ursäkt och sådant för ett... litet tag sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Han vill väl satsa på att bli respekterad. Var det inte Cortez som skickade runt PM där han bad alla om ursäkt och sådant för ett... litet tag sedan? Haha, jo. Det var lite kul. När ska folk lära sig att stå upp för sig själva istället för att bara flyta med strömmen och ändra sig efter demand? Redigerad 14 april, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Han vill väl satsa på att bli respekterad. Var det inte Cortez som skickade runt PM där han bad alla om ursäkt och sådant för ett... litet tag sedan? Naaaw... Hejsan där. Jag vet faktiskt inte om jag förolämpat dig, men om jag har det så ber jag om ursäkt för det. Jag hoppas du inte tog åt dig och att du inte led eller lider psykiskt p.g.a. mina förolämpningar som var riktade emot dig. Jag är verkligen ledsen om jag har förolämpat dig. =) Jag önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år, peace. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 [youtube-old]_REnSCcPNzQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 (redigerad) Såg det i helgen, skön snubbe. Redigerad 14 april, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 [youtube-old]_REnSCcPNzQ[/youtube-old] Jag blev jätteglad av den nu Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 [youtube-old]aEZ3cyj0Jak[/youtube-old] Hahaha! Seriöst, måste vara för att jag är trött. Men denna var helfestlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 lol, natthumor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Haha, för några dagar sen postade jag en bild på Engla i min BDB tillsammans med texten "Skaffade ny flickvän i lördags! Var som om hon bara kom cyklandes in i mitt liv..." Smaklöst, jag vet, men det var liksom meningen. Fick en hel del besökare efter det, dock bara ett par kommentarer. Men det var nån brud som hakade upp sig och kom efter ett par dagar med kommentaren "Du är sjuk! Sök hjälp!", på vilket jag svarade "Passa dig, annars kommer jag och kidnappar dig när du sover!" Och nu när jag loggade in hade hon skrivit detta fina inlägg. Det värsta är att han verkar mena allvar med, för hon har blockat mig trots att jag aldrig besökt hennes profil. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/scw75vyc3zzh.jpg Redigerad 15 april, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Haha, för några dagar sen postade jag en bild på Engla i min BDB tillsammans med texten "Skaffade ny flickvän i lördags! Var som om hon bara kom cyklandes in i mitt liv..." Smaklöst, jag vet, men det var liksom meningen. Fick en hel del besökare efter det, dock bara ett par kommentarer. Men det var nån brud som hakade upp sig och kom efter ett par dagar med kommentaren "Du är sjuk! Sök hjälp!", på vilket jag svarade "Passa dig, annars kommer jag och kidnappar dig när du sover!" Och nu när jag loggade in hade hon skrivit detta fina inlägg. Det värsta är att han verkar mena allvar med, för hon har blockat mig trots att jag aldrig besökt hennes profil. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/scw75vyc3zzh.jpg Nice Sherlock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Haha, för några dagar sen postade jag en bild på Engla i min BDB tillsammans med texten "Skaffade ny flickvän i lördags! Var som om hon bara kom cyklandes in i mitt liv..." Smaklöst, jag vet, men det var liksom meningen. Fick en hel del besökare efter det, dock bara ett par kommentarer. Men det var nån brud som hakade upp sig och kom efter ett par dagar med kommentaren "Du är sjuk! Sök hjälp!", på vilket jag svarade "Passa dig, annars kommer jag och kidnappar dig när du sover!" Och nu när jag loggade in hade hon skrivit detta fina inlägg. Det värsta är att han verkar mena allvar med, för hon har blockat mig trots att jag aldrig besökt hennes profil. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/scw75vyc3zzh.jpg Baha, fyfan vad roligt^^ Jag blev nästan lite sugen på att göra det själv. Damn you and your clever ideas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Hahahah! http://www.amazing-planet.net/south-park-youtube-stars.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 <tHiSiSbOb> I just lost a friend... He got into a car accident... Young people can die too. I just played starcraft with him the other day.... <black_mage_s> Well, there is always the single player campaign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 <tHiSiSbOb> I just lost a friend... He got into a car accident... Young people can die too. I just played starcraft with him the other day.... <black_mage_s> Well, there is always the single player campaign. Haha! Elakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts