Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Han vill väl satsa på att bli respekterad. :ph34r: Var det inte Cortez som skickade runt PM där han bad alla om ursäkt och sådant för ett... litet tag sedan?

Haha, jo. Det var lite kul.

När ska folk lära sig att stå upp för sig själva istället för att bara flyta med strömmen och ändra sig efter demand?

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han vill väl satsa på att bli respekterad. :ph34r: Var det inte Cortez som skickade runt PM där han bad alla om ursäkt och sådant för ett... litet tag sedan?

Naaaw...

Hejsan där. Jag vet faktiskt inte om jag förolämpat dig, men om jag har det så ber jag om ursäkt för det. Jag hoppas du inte tog åt dig och att du inte led eller lider psykiskt p.g.a. mina förolämpningar som var riktade emot dig. Jag är verkligen ledsen om jag har förolämpat dig. =)

Jag önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år, peace. :ph34r: =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, för några dagar sen postade jag en bild på Engla i min BDB tillsammans med texten "Skaffade ny flickvän i lördags! Var som om hon bara kom cyklandes in i mitt liv..." Smaklöst, jag vet, men det var liksom meningen. Fick en hel del besökare efter det, dock bara ett par kommentarer. Men det var nån brud som hakade upp sig och kom efter ett par dagar med kommentaren "Du är sjuk! Sök hjälp!", på vilket jag svarade "Passa dig, annars kommer jag och kidnappar dig när du sover!"

Och nu när jag loggade in hade hon skrivit detta fina inlägg. Det värsta är att han verkar mena allvar med, för hon har blockat mig trots att jag aldrig besökt hennes profil. :ph34r:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, för några dagar sen postade jag en bild på Engla i min BDB tillsammans med texten "Skaffade ny flickvän i lördags! Var som om hon bara kom cyklandes in i mitt liv..." Smaklöst, jag vet, men det var liksom meningen. Fick en hel del besökare efter det, dock bara ett par kommentarer. Men det var nån brud som hakade upp sig och kom efter ett par dagar med kommentaren "Du är sjuk! Sök hjälp!", på vilket jag svarade "Passa dig, annars kommer jag och kidnappar dig när du sover!"

Och nu när jag loggade in hade hon skrivit detta fina inlägg. Det värsta är att han verkar mena allvar med, för hon har blockat mig trots att jag aldrig besökt hennes profil. :ph34r:

Nice Sherlock! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Baha, fyfan vad roligt^^

Jag blev nästan lite sugen på att göra det själv. Damn you and your clever ideas. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor