L_Voll Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 -------- Den här reklamerna satt ju passade på kanal5's hemsida... Lite lustigt tycker jag det var. ' http://img231.imageshack.us/img231/6706/reklamkw0.png Sverige Pussas och Kramas är skitroligt btw. Fan vad jag skratta när Björn Gustavsson visar sina starka röror. "Living the dream - wooohooooo!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 RapparN' [youtube-old]sjYLDxrJhZk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Vad tycker nio av tio personer om? Gruppvåldtäkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Vad tycker nio av tio personer om? Gruppvåldtäkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Vad tycker nio av tio personer om? Gruppvåldtäkt! Jag förstår inte riktigt... Vad tycker nio av tio personer om gruppvåldtäkt? Fattar inte som sagt, vad tycker dem om det? Edit: Ah vänta, nu fattar jag nästan. "vad tycker de om, vad gillar 9 av tio personer menar du. Men jag fattar inte det roliga, varför skulle 90% tycka om gruppvåldtäkt? Redigerad 10 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag förstår inte riktigt... Vad tycker nio av tio personer om gruppvåldtäkt? Fattar inte som sagt, vad tycker dem om det? Edit: Ah vänta, nu fattar jag nästan. "vad tycker de om, vad gillar 9 av tio personer menar du. Men jag fattar inte det roliga, varför skulle 90% tycka om gruppvåldtäkt? 9 personer våldtar, offret = nummer 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) 9 personer våldtar, offret = nummer 10. Jaha, okej då fattar jag. Dock är det långsökt, tänk om det är de 9 som gillar att bli våldtagna då? Föstår att det roliga skall vara att det är den sista som skall bli våldtagen, men det finns ingen logik i det, så det skulle lika gärna kunna vara de 9 andra som gillar det. Redigerad 10 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jaha, okej då fattar jag. Dock är det långsökt, tänk om det är de 9 som gillar att bli våldtagna då? Föstår att det roliga skall vara att et är den sista som skall bli våldtaken, men det finns ingen logoik i det så det skulle lika gärna kunna vara de 9 andra som gillar det. Haha, vad är det du inte förstår? 10 personer. 9 gillar vad som händer, en gör det inte. "Gruppvåldtäkt" innebär ju i det här fallet att 9 personer bangar en tionde = denna tionde personen gillar INTE gruppvåldtäkt. Varför skulle det vara 9 personer som blir våldtagna av den tionde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Haha, vad är det du inte förstår? 10 personer. 9 gillar vad som händer, en gör det inte. "Gruppvåldtäkt" innebär ju i det här fallet att 9 personer bangar en tionde = denna tionde personen gillar INTE gruppvåldtäkt. Varför skulle det vara 9 personer som blir våldtagna av den tionde? Vad säger att de 9 personerna våldtar just den 10:e? Dessutom kan man tolka det på olika sätt, Tex om jag frågar 10 personer om de gillar gruppvåldtäkt kan de som svarar "Ja, jag gillar det", mena "Ja jag gillar att bli gruppvåldtagen" Medans den sista tillfrågade inte gillar det, varken att bli våldtagen eller våldta. Men det kan även tolkas som att, av 10 random tillfrågade personer på stan, tycker 9 st om att delta i gruppvåldtäkter medans den tionde inte gör det. De 9 personerna behöver alltså inte ha nått som helst att göra med den 10:e. Alltså faller hela poängen i historien. Eller är det bara jag som misstolkar det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Vad säger att de 9 personerna våldtar just den 10:e? Dessutom kan man tolka det på olika sätt, Tex om jag frågar 10 personer om de gillar gruppvåldtäkt kan de som svarar "Ja, jag gillar det", mena "Ja jag gillar att bli gruppvåldtagen" Medans den sista tillfrågade inte gillar det, varken att bli våldtagen eller våldta. Men det kan även tolkas som att, av 10 random tillfrågade personer på stan, tycker 9 st om att delta i gruppvåldtäkter medans den tionde inte gör det. De 9 personerna behöver alltså inte ha nått som helst att göra med den 10:e. Alltså faller hela poängen i historien. Eller är det bara jag som misstolkar det...? Skulle vi analysera alla skämt i den här tråden på samma vis så skulle det troligtvis bli ganska segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Skulle vi analysera alla skämt i den här tråden på samma vis så skulle det troligtvis bli ganska segt. Nej det är sant. Poängen vara bara att det inte var kul eftersom det inte framgick klart att det var den 10:e som blev våldtagen. Tyckte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Vad säger att de 9 personerna våldtar just den 10:e? Dessutom kan man tolka det på olika sätt, Tex om jag frågar 10 personer om de gillar gruppvåldtäkt kan de som svarar "Ja, jag gillar det", mena "Ja jag gillar att bli gruppvåldtagen" Medans den sista tillfrågade inte gillar det, varken att bli våldtagen eller våldta. Men det kan även tolkas som att, av 10 random tillfrågade personer på stan, tycker 9 st om att delta i gruppvåldtäkter medans den tionde inte gör det. De 9 personerna behöver alltså inte ha nått som helst att göra med den 10:e. Alltså faller hela poängen i historien. Eller är det bara jag som misstolkar det...? Jag tror att du tänker alldeles för mycket. För mig var det ganska självklart att det var den tionde som blev våldtagen, alltså är han den ända som inte tycker om det. Förresten dina argument "9 gillar att våldta eller att bli våldtagen." Vem vill bli våldtagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Vem vill bli våldtagen? Ptja, är det du som står för det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Jag tror att du tänker alldeles för mycket. För mig var det ganska självklart att det var den tionde som blev våldtagen, alltså är han den ända som inte tycker om det. Förresten dina argument "9 gillar att våldta eller att bli våldtagen." Vem vill bli våldtagen? Haha kanske, elelr för lite... =) Kan ju vara att man vill bli "Våldtagen", alltså att det är lite spel. Men vänd på det, vem vill våldta i grupp...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Ptja, är det du som står för det så OH YES! BRING IT ON! Du ska få så du inte kan stå på en vecka! *Juckar i luften* Haha kanske, elelr för lite... =) Kan ju vara att man vill bli "Våldtagen", alltså att det är lite spel. Men vänd på det, vem vill våldta i grupp...? Ehm, uhm ... Inte jag, jag lovar. Redigerad 10 april, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Har väntat ett tag, men nu måste jag fråga. Vad är egentligen roligt med det där "Britt-Marie"-klippet? Är det hur han säger det eller vad han säger? Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Har väntat ett tag, men nu måste jag fråga. Vad är egentligen roligt med det där "Britt-Marie"-klippet? Är det hur han säger det eller vad han säger? Jag fattar inte. Både och imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 ganska rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Har väntat ett tag, men nu måste jag fråga. Vad är egentligen roligt med det där "Britt-Marie"-klippet? Är det hur han säger det eller vad han säger? Jag fattar inte. Hans uttal och sättet han säger det på, men det roligaste är att han säger det till sin morsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts