Tweak Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 [youtube-old]w5MTdkPgKc8[/youtube-old] Hahaha, jag älskar hur hans kompis säger "Nä-eh!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 [youtube ]w5MTdkPgKc8[/youtube ] Det roliga i den tycker jag inte är Britt-Mariedelen eller hans kompis, utan att han ser så packad ut och med bred linköpingska säger "JamåstehälsatiMorsaniLinksjaahping". Tur att man inte bott här så länge ändå. Förr trodde jag norrköpingskan var värst, men DAMN! Den inhemska linköpingskan är ju förfärlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 [youtube-old]w5MTdkPgKc8[/youtube-old] Baha, såg det på lokalTV igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Det är ju Longcat och Tacgnol. >.> http://encyclopediadramatica.com/Catnarok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 george bush - sunday bloody sunday [youtube-old]PXnO_FxmHes[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 klicka Jävla AB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 klicka Jävla AB. WTF? Går tomtar i sidled? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Fint med lite inavel på kvällskvisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Fint med lite inavel på kvällskvisten. Fint med lite gamla nyheter på kvällskvisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 [youtube-old]w5MTdkPgKc8[/youtube-old] [youtube-old]OZpbulWRjLs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 [youtube-old]OZpbulWRjLs[/youtube-old] Haha, fan vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 OZpbulWRjLs Hahaha, Ozo är alltid där när han behövs. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Hahaha, Ozo är alltid där när han behövs. :D Aldrig hört talas om människan förut men fyfan vilken kille! Sitter och fnissar ihjäl mig! Två andra remixes av klassiska youtubefilmer för de som missat: Too serious [youtube-old]i2caoVK62Mg[/youtube-old] Menvärk [youtube-old]HBoJTsNPoSs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 [youtube-old]OZpbulWRjLs[/youtube-old] Hahahaha! Åååh, den åker in på mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 [youtube-old]MaP9eiWuX3s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) @edit; blev visst två i rad. :] Redigerad 9 april, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 @edit; blev visst två i rad. :] Haha först trodde jag att det var en utländsk tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Haha först trodde jag att det var en utländsk tidning. haha jag med Trodde att bebisen hette sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 haha jag med Trodde att bebisen hette sådär. -------- Den här reklamerna satt ju passade på kanal5's hemsida... Lite lustigt tycker jag det var. ' http://img231.imageshack.us/img231/6706/reklamkw0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts