Boomer Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Är jag dum som inte förstår det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Är jag dum som inte förstår det roliga? 1, 2, 3 .... 18, 29, 20 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 1, 2, 3 .... 18, 29, 20 ... Not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Not. Skittråkigt, yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 haha.. Mistaaaake Annars vare lite roligt o tänka såhär också: apråtta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 [youtube-old]5aFl8LI6fDE[/youtube-old] Självaste bin laden i egen hög person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 http://home2.owc.net/~mojow/civic/pics/expressions/CaptainObvious.jpg Va, tänk när Alle090 blir mod va, va, vad ska du säga då va, va? Då får du varning för det där vettu. *RPRTD* haha.. Mistaaaake Annars vare lite roligt o tänka såhär också: apråtta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 http://img98.imageshack.us/img98/9131/aaapx7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 http://img98.imageshack.us/img98/9131/aaapx7.jpg Haha.. Kvalite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 [youtube-old]ddMowxKchko[/youtube-old] HS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Ouch... [youtube-old]FSBwOshqEac[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 DEN TÄNKTE JU JAG POSTA!! Den är så jävla bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) [youtube-old]vQGEo2P8rnA[/youtube-old] Jag lyckas inte hålla mig från att garva med. Redigerad 5 april, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Jag lyckas inte hålla mig från att garva med. Jag förstår inte riktigt, var det något speciellt han skrattade åt? Redigerad 5 april, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Jag förstår inte riktigt, var det något speciellt han skrattade åt? Han skrattade åt ungen som skrek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Jag förstår inte riktigt, var det något speciellt han skrattade åt? Titta 0:15-0:20 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Jag förstår inte riktigt, var det något speciellt han skrattade åt? 0:12 - ...i vissa fall så bullrig att barnen kan få hörselskador. 0:17 - WHAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! Jag visade den för morsan en gång medan jag halvt skrattade ihjäl mig, hon gick därifrån sur och kritiserande för att hon själv jobbar i såna situationer. "Nej, det är inte roligt. Vad finns det att skratta åt?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 (redigerad) Han skrattade åt ungen som skrek. Aha, fann själv inget kul i det hela. Titta 0:15-0:20 =D 0:12 - ...i vissa fall så bullrig att barnen kan få hörselskador. 0:17 - WHAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! Joo, lite kul var det ju ändå. Redigerad 5 april, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts